نماد سایت مرکز مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج آنلاین

مرکز مشاوره تهران

 

معرفی بهترین مرکز مشاوره شرق تهران و جنوب تهران و غرب تهران و شمال تهران

مرکز مشاوره تهران

برترین و معتبرترین مرکز مشاوره در سطح استان تهران جهت مشاوره در شرق تهران به همراه بهترین دکتر روانشناس و روانپزشک

مرکز مشاوره تهران بهترین مرکز مشاوره ازدواج روانشناس خوب تهران روانپزشک خوب تهران مشاور ازدواج تهران

مرکز مشاوره خانواده تهران

فقط با یک تماس تلفنی از بهترین مشاوران ایران در مرکز مشاوره غرب تهران به صورت مشاوره حضوری، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی

مرکز مشاوره ازدواج تهران

در زمینه های ازدواج، خانواده، مشکلات زناشویی، مشکلات قبل وبعد ازدواج و مشاوره ازدواج استفاده کنید.

مرکز مشاوره تهران بهترین مرکز مشاوره ازدواج روانشناس خوب تهران روانپزشک خوب تهران مشاور ازدواج تهران

مرکز مشاوره آنلاین تهران

شما می توانید براحتی از خدمات آنلاین مشاوره جهت انجام مشاوره تلفنی یا آنلاین از طریق چت یا یاهو مسنجر و یا اسکایپ استفاده نمایید.

 

آیا پول هایمان را با هم خرج کنیم؟

«جیب من وتو ندارد یا پول من و پول تو ندارد؛ با هم درامد کسب می کنیم و با هم برای زندگی مان خرج می کنیم .»

زن و شوهرهایی که در اوایل زندگی این جملات را تکرار می کند و آنها راقبول دارند و به هم قول می دهند که مسایل مالی زندگیشان را خراب نمی کند، ولی بعد از گذشت مدت زمانی به این فکر می افتند که باید از خود استقلال داشته باشند و برای خود پس انداز شخصی داشته باشند.

این فکرها آزارشان می دهد که آیا آزادی عمل دارند ؟چرا برای هر خرجی توضیح می دهند ؟ مگر این پول را خود کسب نکرده اند؟ حس میکنند به خود و کار خود ظلم می کنند .چراباید همه ی در امد خود را خرج زندگی مشترک کنند.
برای همین ​ شروع می کنند به جدا کردن پول هایشان و یا پنهان کردن آنها و یا اصلا در مورد آنها صحبت نمی کنند ولی مطمئنا این راهها مشکلات رابیشتر می کند و شرایط زندگی را سخت تر می کند و نتیجه ایده ال را به همراه ندارد.
حالا باید چه روشی را پیش بگیریم تا بتوانیم به یکدیگر اعتماد کنیم و احساس استقلال خود را هم حفظ کنیم ؟  

مشاوران خانواده پاسخ بسیار قانع کننده ای دارند . می گویند تنها راه حل این مسئله این است که همسران خود با یکیگر کنار بیایید و به توافق برسند آنها تنها کسانی هستند که می توانند به خود کمک کنند . آنها باید روش صحیح در کسب اعتماد را یاد بگیرند تا بتوانند حس امنیت را به خوبی برقرار کنند.
مشاوران توصیه می کنند که همسران در اول زندگی باید هدف خود را مشخص کنند یعنی بدانند که چه چیزی از زندگی خود انتظار دارند، یک گروه مالی باشند ا به اهدافشان راحت تر برسند.

آنها تمام هزینه های خود را به طور جداگانه و دقیق باید مشخص کنند هر هزینه ای باشد تفاوت ندارد اعم از هزینه های درمانی، خرید مسکن و یا اتومبیل ،هزینه های جاری منزل ،تفریح ومسافرت های خانوادگی و… . و باید در نظر داشته باشند که گاهی این هزینه ها تغییر پیدا می کنند و باید پیش بینی از قبل برای این تغییرات  در نظر گرفته شود .باید برنامه ریزی کنند که برای رسیدن به اهدافشان ه کارهایی باید انجام دهند.
خیلی خوب است که زن و شوهربا هم یک حساب مشترک داشته باشند تا بتوانند مسائل مالی خانه را با هم مدیریت کنند و یک تناسب درست بین درامد و هزینه هایشان داشته باشند و این به آن معنا نیست که حساب شخصی نداشته باشند در عین حال باید استقلال طرفین حفظ گردد .شما باید برای درامد شخصی تان برنامه ریزی داشته باشید و هرطور که دوست دارید آن را خرج کنید اما پیشنهاد این است ، مبلغی حدود ۱۰ درصد درآمدتان را برای امور شخصی تان و کارهای خود در حسابی جداگانه داشته باشید و توضیحی لازم نیست بابت آن بدهید  و ۹۰ درصد باقی مانده را به حساب مشترک برای رسیدن به اهداف مشترک زندگی واریز کنید.

البته لازم به ذکر است با سلیقه خود می توانید این رقم را تغییر دهید.

بهترین مرکز مشاوره

برای مشاهده بهتری مرکز مشاوره تهران به انتخاب شما در زمینه بیشترین رضایت کاربران و همچنین مورد تایید کانون مشاوران ایران بر روی گزینه مشاوره در پایین صفحه سمت راست کلیک کنید.

خروج از نسخه موبایل