نماد سایت مرکز مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج آنلاین

باور کنید شانس کارساز نیست!

باور کنید شانس کارساز نیست!

باور کنید شانس کارساز نیست!

مشاوره آنلاین خانواده

خرید کتاب موفقیت

از بین تقریبا ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ اسپرم یک مرد، شما تنها کسی بوده اید که شانس زنده بودن را از دیگر  رقبای خود ربوده اید، این تعداد را اگر نسبت به کل اسپرم های مردان دنیا در طول زندگیشان به تعداد فرزندان متولد شده حساب کنیم شانس شما برای تولد حدود یک به ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ خواهد بود!  پس شما واقعا خوش شانس بوده اید! و یا دست کم موجود بسیار بسیار خاصی هستید!

این همانند آن می ماند که شما در یک مسابقه دو مدال طلا کسب کرده باشید، درحالی که تعداد شرکت کنندگان در آن مسابقه ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰  نفر بوده باشد!

پس شانس دلیل خوشبختی نیست، وگرنه همه ما باید خوشبخت می شدیم!

افراد ثروتمند زیادی را میشناسم که بواسطه شانش پولدار شده اند، اما هیچ فرد خوشبختی را نمی شناسم که به واسطه شانس خوشبخت شده باشد!

چطور می توان گفت شخصی که توانایی عبور بی خطر از صدها دره هولناک و شیب های خطرناک را در شرایط آب و هوایی بسیار سخت ندارد، می تواند از روی شانس به قله اورست صعود کند!؟

درست است که ممکن است یک کوهنورد حرفه ای یک بار پایش بلغزد و از روی شانس از کوه پرتاب نشود، ولی تکرار لغزش یقینا منجر به مرگ او خواهد شد!

تاکنون بارها و بارها خرید چند باشگاه ورزشی به من پیشنهاد شده است که به دلایل شخصی از آن اجتناب کرده ام، ولی شما فرض کنید که مالک و صاحب یک باشگاه ورزشی باشید، آیا مربی را به خدمت می گیرید که از روی شانس یک بازی را برده است!؟ و یا به دنبال یک مربی هستید که همه بازی های شما را به برد تبدیل کند؟!

چگونه میشود که شما وارد یک امپراطوری مقتدر و عظیم شوید، با میلیونها میلیون نفر جمعیت که در صلح، رفاه، آزادی و امنیت به خوبی و خوشی درکنار هم زندگی میکنند و بگویید که از روی شانس این اتفاق رخ داده است!

روانپزشک خوب تهران مشاور ازدواج تهران مشاور خانواده تهران دوره آموزش خانواده مشاوره تلفنی خانواده مرکز مشاوره آنلاین مشاوره ازدواج مشاوره خانواده مرکز مشاوره مشاوره تلفنی مشاوره خانواده تهران مشاوره آنلاین مرکز مشاوره خانواده مشاوره آنلاین ازدواج مرکز مشاوره آنلاین مشاوره ازدواج تهران مشاوره آنلاین خانواده مرکز مشاوره ازدواج

شما بعنوان یک امپراطور روزانه میلیونها میلیون رفتار پیش بینی شده و نشده را برنامه ریزی کرده اید، شما یک امپراطوری بزرگ ساخته اید که هیچ کس پس از دیدن آن هرگز به ذهنش هم خطور نمی کند که از روی شانس این عمارت باشکوه بنا شده است! و تنها خود شما هستید که می دانید در این راه چه زحمت هایی که متحمل نشده اید و به همین خاطر بیشتر از هر کسی از آن لذت می برید و به خود می بالید!

کتاب: ۲۰ دقیقه تنفس در هوای ثروتمندترین جوان ایرانی

نویسنده: یاسر دادخواه

خروج از نسخه موبایل