نماد سایت مرکز مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج آنلاین

در چیدمان خانه این اشتباهات را انجام ندهید

در چیدمان خانه این اشتباهات را انجام ندهید

برای خرید مبلمان بهتر است قبل از خرید مبلمان فضای سالن را در نظر بگیرید و جای مبلمانتان را مشخص کنید تا انتخابتان راحت تر شود. سعی کنید اندازه مبلمانتان با اندازه سالن متناسب باشد تا جلوه بیشتری به پذیرایی شما بدهد.

در چیدمان وسایل فقط به سلیقه شخصیتان فکر نکنید بلکه به هماهنگی وسیله ها با یکدیگر نیز توجه کنید. سعی کنید از ترکیب رنگهایی که در عین جذاب بودن ، آرامش بخش هستند استفاده کنید.

بعضی از خانم ها دوست دارند تمام وسایل خود را در معرض نمایش بگذارند غافل از این که شلوغی باعث میشود هیچ کدام از این وسیله ها به چشم نیایند. سعی کنید از وسایلی استفاده کنید که شیک تر و زیباتر هستند و بیشتر به چشم می آیند ، از شلوغ کردن فضا به شدت پرهیز کنید.

ممکن است فکر کنید اگروسط اتاق  خالی باشد فضا بازتر و بزرگتر به نظر میرسد اما این چیدمان فقط به درد مهمانی های خاص میخورد ، در شرایط دیگر مبلمانتان را به صورت گروهی و در وسط اتاق قرار دهید، کاناپه و میزو عسلی ها  را با فاصله از دیوار قرار دهید و فاصله بین دیوار و مبلمان را با وسائل تزئینی پر کنید تا زیبا تر دیده شود.

مرکز مشاوره انقلاب با بهترین خدمات مشاوره ای در زمینه مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج و مشاوره کودک آماده ارائه خدمات میباشد.

مرکز مشاوره مشاوره تلفنی مشاوره خانواده تهران مشاوره آنلاین مرکز مشاوره خانواده

خروج از نسخه موبایل