نماد سایت مرکز مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج آنلاین

ریشه بدبینی در زندگی مشترک

ریشه بدبینی در زندگی مشترک

عشق و علاقه زیاد: گاهی اوقات بدبینی و شک به دلیل عشق و علاقه و حس مالکیتی که زن و شوهر نسبت به یکدیگر دارند به وجود می آید طوری که هرگونه رفتار در خارج از محیط خانه و با افراد دیگر را نمیتوانند تحمل کنند و در نتیجه باعث میشود که این حس دوست داشتن و مالکیت به شک و تردید تبدیل شود و شخص فکر کند که زندگی مشترکش در حال خراب شدن است.

عدم شناخت همسر: مورد دیگری که باعث به وجود آمدن این حس میشود عدم شناخت کافی همسر است. زمانی که شخص از همسر آینده اش تصوراتی دارد و با شروع زندگی مشترک متوجه میشود که همسرش کسی نبوده که او در تصوراتش داشته و انتخابش اشتباه بوده است نوعی حس تنفر در او ایجاد میشود که این حس سبب بروز شک و تردید نسبت به همسر میشود.

تربیت خانواده: در خانواده هایی که والدین به هم شک و تردید دارند معمولا فرزندان نیز از آنها الگو برداری کرده و یاد میگیرند که به همسرو دیگر اطرافیانشان شک داشته باشند ، خانواده نقش تربیتی مهمی را در زندگی آینده فرزندانشان ایفا میکنند.

حسادت: نکته دیگری که وجود دارد دخالت ها و سنگ اندازی های اشخاص حسودی است که به ظاهر دوست شما هستند اما در واقع نیت خراب کردن رابطه و سلب اطمینان شما از همسرتان را دارند.

دوره آموزش خانواده مشاوره تلفنی خانواده مشاور ازدواج تهران مشاور خانواده تهران دوره آموزش خانواده مشاوره تلفنی خانواده 

خروج از نسخه موبایل