نماد سایت مرکز مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج آنلاین

زندگی در کره مریخ

زندگی در کره مریخ

زندگی در کره مریخ

مریخیها به قدرت و شایستگی و کارآیی و موفقیت بها می دهند. آنها همیشه کارهایی را انجام می دهند که خود را تثبیت نموده قدرت و مهارتشان را توسعه بخشند. عزت نفس آنها منوط به توانایی کسب نتیجه است. آنها کمال را بیش از هر چیز از طریق موفقیت و هنر تجربه می کنند.

عزت نفس یک مرد، منوط به توانایی او در کسب نتیجه است.

در مریخ همه چیز، واکنشی از همین ارزشهاست. حتی لباس آنها طوری طراحی شده که نمایانگر مهارت و شایستگی آنها باشد. پلیسها، سربازها، تجار، دانشمندان، رانندگان تاکسیف تکنسینها و سرآشپزها، همه لباسها و یا حداقل کلاههای متحدالشکلی دارند که نشان دهنده ی شایستگی و قدرت آنهاست.

آنها مطالعه ای در روانشناسی ندارند. مردها بیشتر به فعالیتهایی در هوای آزاد نظیر شکار و ماهیگیری و مسابقات اتومبیلرانی علاقه مند هستند. به اخبار و هواشناسی و انواع ورزشها توجه دارند و رمان و کتابهای خود درمانی و خودیاری کوچکترین اهمیتی برایشان ندارد.

آنها بیشتر علاقه مند به اشیا و اجسام هستند تا به آدمها و احساسات! حتی امروزه در کره ی زمین، زمانی که زنها درباره ی داستانهای عاشقانه خیالبافی می کنند، مردها در مورد ماشینهای قوی و کامپیوترهای پیشرفته و ابزارها و تکنولوژی قدرتمند خیال پردازی می نمایند.

نیل به اهداف، برای مریخی حائز اهمیت است. مریخی برای اینکه از خود احساس رضایت بکند، باید به هدفهایش نایل گردد. شخص ثالث نمی تواند این اهداف را برایش کسب نماید. مریخیها زمانی احساس غرور می کنند که به تنهایی بتوانند کارها را انجام دهند. استقلال شخصی برای آنان مظهری از کارآیی و قدرت و صلاحیت است.

شناخت شخصیت مریخی به زنها کمک می کند تا بتوانند درک کنند که چرا زمانی که سعی دارند همسرشان را اصلاح کنند و یا به او بگویند که چه باید بکند، او این همه استقامت به خرج می دهد.

از ارائه توصیه ای ناخواسته به مرد، این معنی استنباط می شود که او نمی داند چه بکند یا اینکه نمی تواند به تنهایی آن را انجام دهد.

به خاطر همین سنت مریخی است که مردها به طور غریزی، زمانی که زنها در مورد مشکلاتشان حرف می زنند، راه حل پیشنهاد می کنند. زمانی که زنی معصومانه می خواهد مرد را در احساسات آشفته اش سهیم بدارد، یا مشکلات روزمره اش را بلند بلند ادا می کند، مرد اشتباها بر این پندار است که او نیاز به بعضی مشورتهای کارشناسانه دارد.

او نمی داند که در کره ونوس صحبت کردن از مسائل و مشکلات دعوتی برای ارائه ی راه حل نیست.

مردان مریخی زنان ونوسی نوشته ی دکتر جان گری ترجمه ی لولیز عندلیب، اشرف عدیلی

مشاوره ازدواج مشاوره آنلاین مشاوره زنان مشاوره حضوری مشاوره تلفنی

مشاوره خانواده تهران مشاوره آنلاین مرکز مشاوره خانواده مشاوره آنلاین ازدواج مرکز مشاوره آنلاین

خروج از نسخه موبایل