نماد سایت مرکز مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج آنلاین

زندگی در کره ونوس

زندگی در کره ونوس

زندگی در کره ونوس

ونوسیها معیارهای مختلفی دارند. آنها به عشق و ارتباط و زیبایی و روابط بها می دهند. مدت زمان مدیدی را صرف حمایت و کمک و پرورش همدیگر می کنند. عزت نفس آنها منوط به احساسات و کیفیت روابطشان می باشد. آنها کمال را در سهیم بودن و رابطه داشتن تجربه می کنند.

عزت نفس یک زن منوط به احساسات و کیفیت روابط اوست.

در سیاره ی ونوس همه چیز منعکس کننده ی این معیارهاست. ونوسیها به جای ساختن بزرگراه و آسمانخراش ترجیح می دهند که با هماهنگی و تعاون و داشتن روابط دوستانه با یکدیگر زندگی کنند. روابط در زندگی زنان مهم تر از کار و تکنولوژی محسوب می شود. در بسیاری از موارد، دنیای آنها نقطه ی مقابل مریخیهاست.

ونوسیها برای ارائه ی صلاحیتشان، مانند مردها یونیفورم به تن نمی کنند. برعکس، دوست دارند که هر روز مطابق تغییرات روحی خود لباس بپوشند. ابراز حالات شخصی، و علی الخصوص احساساتشان، برایشان مهم است. حتی ممکن است روزانه چندین بار به اقتضای دل و دماغشان تغییر لباس بدهند.

ارتباط با دیگران، برای ونوسیها حائز اهمیت است. سهیم کردن دیگران در احساسات شخصی شان، برای آنها مهم تر از کسب موفقیت در کار و نیل به هدف است. صحبت و داشتن رابطه با یکدیگر، آنها را ارضا می کند و برایشان منبع کمال است.

برای مرد پذیرفتن این موضوع بسیار ثقیل است. او زمانی می تواند به این تجربه نزدیک شود که آن را با رضایت خود در نیل به هدف، پیروزی در یک مسابقه و حل مشکلش، مقایسه کند.

زنها به جای اینکه هدف گرا باشند، به روابط گرایش دارند. آنها بیشتر به اظهار لطف و محبت و توجه علاقه مند هستند.

در کره ی ونوس همه روانشناسی می خوانند و حداقل دارای مدرک استادی در مشاوره هستند! آنها به شدت درگیر رشد جسمی و روحی خود و تمام آنچه باعث پرورش و بهبود و رشد زندگیشان است، می باشند. سیاره ی ونوس، پر از پارک و باغ و مراکز خرید و رستوران است.

قوه ی درک ونوسیها خیلی قوی است.آنها این مهارت را با پیش بینی و توجه به نیازهای دیگران در طول قرنها توسعه داده اند. و از اینکه به نیازها و احساسات دیگران توجه دارند، به خود می بالند.

ونوسی بی آنکه از او خواسته شود، به یک ونوسی دیگر پیشنهاد کمک و مساعدت می دهد و این نشانه ای از محبت زیاد اوست.

چون اثبات شایستگی آنقدرها برای ونوسی مهم نیست، پیشنهاد کمک نیز ناخوشایند نمی باشد و نیاز به کمک، نشانه ی ضعف به شمار نمی آید. اما مرد ممکن است در برابر ارائه ی طریق یک زن، احساس اهانت بکند زیرا احساس نمی کند که زن به صلاحیت و توانایی او در انجام عمل، اعتماد دارد. یک زن کوچکترین تصوری از این حساسیت مرد ندارد.

در سیاره ی ونوس مشورت و ارائه ی طریق نشانه ای از توجه است. ونوسیها شدیدا بر این باورند که زمانی که کاری پیش می رود همیشه می تواند بهتر پیش برود. طبیعتشان بر این است که کارها را اصلاح نمایند. نصیحت و انتقاد سازنده، حرکتی است حاکی از عشق و محبت آنها.

مریخیها گرایش به راه حل دارند.اگر کاری پیش می رود، شعارشان این است: دست به ترکیبش نزن. غریزه ی آنها این است که کار را به حال خودش بگذارند. تا نشکسته تعمیرش نکن. این از تکیه کلامهای عادی آنهاست.

وقتی زنی سعی می کند رفتار مردی را اصلاح کند، مرد احساس می کند که زن سعی دارد او را تعمیر کند. او این پیام را دریافت می دارد که: شکسته است. زن متوجه نمی شود که تلاشهای دلسوزانه ی او در کمک به مرد ممکن است مرد را تحقیر کند. اشتباها فکر می کند که صرفا دارد در ترقی مرد به او کمک می کند.

مردان مریخی زنان ونوسی نوشته ی دکتر جان گری ترجمه ی لولیز عندلیب، اشرف عدیلی

مشاوره زنان مشاوره آنلاین مشاوره ازدواج مشاوره تلفنی مشاوره خانواده 

برای تعیین وقت مشاوره اینجا کلیک کنید: مشاوره حضوری مشاوره تلفنی

خروج از نسخه موبایل