نماد سایت مرکز مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج آنلاین

مواد غذایی و خواص آنها

مواد غذایی و خواص آنها

بهترین مرکز مشاوره ازدواج روانشناس خوب تهران روانپزشک خوب تهران مشاور ازدواج تهران مشاور خانواده

دنیای غذاها فقط دنیای طعم نیست بلکه دنیای  درمانی هم هست. بسیاری از مواد غذایی هستند که اگر درباره ارزش غذایی آنها اطلاعات کافی داشته باشیم قطعااز آنها استفاده بیشتری در سفره خانواده میکنیم.

شیره خرما

جایگزین مناسبی برای قند و شکر است. خرما جزو مواد انرژی زاست و برای تقویت  جسم بسیار مفید است. این که به شیره خرما به دید یک جایگزین برای قند و شکر نگاه کنید کاملا غلط است چرا که خرما سرشار از فسفر و آهن است و به رشد و استحکام استخوان ها بسیار کمک میکند.

فندق

فندق کلسترول خون را کاهش میدهد. بسیاری بر این باورند که مغرها باعث بالا رفتن کلسترول میشوند اما بر اساس تحقیقات ثابت شده است که فندق سهم بزرگی در پایین آوردن کلسترول خون دارد. جالب است بدانید فندق به دلیل داشتن بتاسیتوسترول اثر فوق العاده ای در پیشگیری از سرطان دارد.

قارچ

شاید باورتان نشود اما اگر کمبود ویتامین D دارید ، به شما مصرف قارچ را توصیه میکنیم. پزشکان بر این باورند که مصرف روزانه قارچ میتواند تمام نیاز های فرد به ویتامین D را در طول روز تامین کند وهمچنین  از ابتلا به بیماری ام اس و بیماری های قلبی عروقی جلوگیری میکند.

مشاوره ازدواج تهران مشاوره آنلاین خانواده مرکز مشاوره ازدواج مشاوره ازدواج مشاوره خانواده مرکز مشاوره مشاوره تلفنی مشاوره خانواده تهران مشاوره آنلاین مرکز مشاوره خانواده مشاوره آنلاین ازدواج مرکز مشاوره آنلاین مشاوره ازدواج تهران مشاوره آنلاین خانواده مرکز مشاوره ازدواج مشاوره ازدواج آنلاین مشاوره خانواده آنلاین مشاوره روانشناسی مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره تهران

خروج از نسخه موبایل