نماد سایت مرکز مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج آنلاین

نقش همسران در دوران بارداری

نقش همسران در دوران بارداری

بهترین مشاور خانواده و بهترین مشاور خانواده در تهران آدرس مراکز مشاوره خانواده در تهران و مشاوره آنلاین ازدواج

بسیاری از زوج های جوان در هنگام بارداری همسر خود، تغیراتی را هرچند ناخواسته در روابط خود احساس می کنند. اکثر آنها حس عاطفی بیشتری نسبت به هم دارند و احساس می کنند که نسبت به هم تعهد بیشتری دارند، اما عده ای هم ممکن است دچار کشمکش و از هم گسیختگی شوند و حس کنند  که از هم دور تر شده اند. این زوجین از نظر عاطفی احساس کمبود می کنند و گمان می کنند که تنها هستند .

اما در هرکدام از گروه های بالا که باشید این نکته را نباید فراموش کنید که آن دختری که انتخاب کرده اید و زندگی خود را با او تقسیم کرده اید، اکنون در دوران بارداری به سر می برد و قرار است مادر فرزند شما شود.

این دختر اکنون دوران جدیدی را تجربه می کند و شکننده تر و ظریف تر نسبت به قبل است و حالا نوبت پسر است که با رفتار خود به دختر بفهماند که او هنوز به همان زیبایی قبل است و هیچگونه تغییری در ظاهر و رفتار آنان ایجاد نشده است بلکه اکنون او ثمره عشقشان را به دنیا می آورد.

بیشتر وظایفی که مردان در این دوران به دوش دارند این است که حس تنهایی را از همسران خود دور کنند و به آنان محبت کنند، در کنارشان باشند و به آنان روحیه ، امید و عشق هدیه دهند.

مشاوره ازدواج تهران مشاوره آنلاین خانواده مرکز مشاوره ازدواج مشاوره ازدواج مشاوره خانواده مرکز مشاوره مشاوره تلفنی مشاوره خانواده تهران مشاوره آنلاین مرکز مشاوره خانواده مشاوره آنلاین ازدواج مرکز مشاوره آنلاین مشاوره ازدواج تهران مشاوره آنلاین خانواده مرکز مشاوره ازدواج مشاوره ازدواج آنلاین مشاوره خانواده آنلاین مشاوره روانشناسی مشاوره تحصیلی

خروج از نسخه موبایل