نماد سایت مرکز مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج آنلاین

مرکز مشاوره اصفهان

 

معرفی برترین و بهترین مرکز مشاوره اصفهان و آدرس دفاتر مشاوره خانواده و ازدواج

مرکز مشاوره خانواده اصفهان

برترین و معتبرترین مرکز مشاوره در سطح ایران به همراه بهترین دکتر روانشناس و روانپزشک

بهترین مرکز مشاوره اصفهان

فقط با یک تماس تلفنی از بهترین مشاوران ایران به صورت مشاوره حضوری، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی

مرکز مشاوره اصفهان

در زمینه های ازدواج، خانواده، مشکلات زناشویی، مشکلات قبل وبعد ازدواج و مشاوره زنان استفاده کنید.

 

توهم عاشقانه چیست؟

اگر فکر می کنید عشق شما با همه عشق ها فرق می کند و نامزد شما با همه نامزد ها فرق می کند .همه ی مشکلاتی که برای زوج های جوان پیش می آید هیچ وقت نمی تواند در مورد شما صادق باشد و شما با اغواگری هایتان تمام موانع را از سر راه بر می دارید حتما متن زیر را با دقت بخوانید . هشدارهای زیادی درباره ازدواج به شما می شود. اما شما استثنا هستید.

حتما این طور است که افراد با یکدیگر متفاوت اند و یک راه کار برای همه ی افرد جواب نمی دهد اما در نظر داشته باشیم که قهرمان بودن و استثنا بودن، توجیهی است که برای کارهای خود می آوریم. این که فکر می کنیم ما حتما می توانیم مشکل را حل کنیم، عشق و زندگی ما با بقیه متفاوت است، افکار ما بهتر است ،تصمیمات ما بهتر است ، سازش ما بهتر است ، انگیزه ما فرق دارد ، و… حتما به ذهن تمام کسانی که شکست خورده اند رسیده است. هرچه قدر تخیلی تر به مسائل فکر کنیم و خود را از بقیه جدا کنیم ، احتمال پایین افتادن از بلندی بیشتر می شود و احتمال شکست بیشتر می شود. بیشترین توهمات عاشقانه اینها هستند:

فقط ما دو نفر در اولویت هستیم
ازدواج فقط شما دو نفر را تحت الشعاع قرار نمی دهد بحث  دو خانواده و دو فرهنگ است. اگر اختلاف فرهنگی و اقتصادی دارید، مخالفتی در بین این ازدواج هست، نمی توانید به آنها بگویید حق اظهار نظر ندارند تا شما و نامزدتان به هم برسید. حتی نباید به خانواده هایتان اطلاعات غلط دهید تا به خیال خودتان همه چیز را پیش ببرید تا فقط ازدواج صورت بگیرد و بعد از آن تمام است. وقتی بعد از ازدواج واقعیت ها روشن شد و رازها فاش شد ، روزهای بد زندگی شما هم آغاز می شوند. در فرهنگ ایرانی نمی توان پدر و مادر و نظراتشان را از زندگی حذف کرد.

همه چیز درست می‌ شود
با کمک هم زندگی را می سازیم جمله ای است که بسیار انرژی مثت می دهد اما می توان به واقعیت تبدیلش کرد وقتی همسرتان شغلی ندارد هنوز درسش را تمام نکرده و سربازی نرفته . اما پیش خود می گویید او جوان است و توانایی های لازم را دارد .اما باید  باید مقدماتی فراهم باشد و حداقل هایی را داشته باشید تا به آینده دار بودنتان امیدوار باشید . ببینید او به بلوغ فکری و پذیرفتن مسئولیت یک زندگی واقعی رسیده است . پس مراقب جملاتی که می زنید باشید.

ازدواج سر به راهش می کند
اعتیاد، اخلاق بد، انحراف اخلاقی، پرخاشگری، بیماری های روانی، هیچ کدام با ازدواج درست نمی شوند با خود منطقی باشید و خود را گول نزنید. ازدواج درمانگر نیست و راه چاره به حساب نمی آید. فرد باید به بلوغ و آمادگی روانی برسد.باید شخصیتش از پایه سالم باشد.یک میوه خراب هیچ وقت سالم نمی شود.درست است که ازدواج آرامش به همراه دارد و تاثیرات مثبت اما کسی را تغییر نخواهد داد و اگر تغییری هم دیده شود موقتی و سطحی است.

عوضش می‌کنم
هیچ کسی به خاطر دیگری خودش را تغییر نمی دهد. افراد، وقتی ازدواج می کنند که بالغ هستند و شخصیتشان شکل گرفته است نیازی به تغییر نمی بینند. بنابراین در صورت مشاهده هر گونه تفاوت  تن به این ازدواج ندهید و به امید تغییر دادن پیش نروید.

قیافه مهم است
خیلی ها در بند ظاهر نیستند اما چهره اولین شرط ازدواج است. هیچ کس نمی تواند با کسی  که قیافه او را دوست ندارد اما دارای بهترین خصایص اخلاقی است ازدواج کند .باید ظاهر برای شما دوست داشتنی باشد تا نسبت به او کشش پیدا کنید.در این مورد فقط و فقط نظر شما مهم است و بس.

 

مرکز مشاوره ازدواج اصفهان

شما می توانید مستقیما با بهترین مشاور در مرکز مشاوره اصفهان در ارتباط باشید.

 

خروج از نسخه موبایل