مشاوره تلفنی رایگان ازدواج به عنوان یک راهنمایی تخصصی می تواند به شما کمک کند تا رابطه خود را بهبود داده و با چالش های آن روبرو شوید.

تلفن درمانی برای زوجین

برای مشاوره تلفنی رایگان ازدواج با شماره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ تماس حاصل کنید و کمک دریافت کنید.

برای حل مشکلات شدید در رابطه خود به مشاوره نیاز دارید؟ زوج درمانی تلفنی می تواند راه حلی عالی برای شما و همسرتان باشد تا به طور سازنده مشکلات خود را حل کنید. 

تلفن درمانی نوعی درمان است که در دهه اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. تلفن درمانی مزایای مختلفی از جمله انعطاف پذیری، راحتی، ناشناس بودن و حتی کاهش هزینه ها را به همراه دارد.

هدف زوج درمانی تلفنی کمک به زوج هایی است که با درگیری های شدید روبرو هستند، آنها را به روشی سازنده حل کنند. درک دیدگاه شریک زندگی شما و همچنین درک دیدگاه شما ممکن است دشوار باشد. بنابراین، وظیفه یک زوج درمانگر تلفنی این است که جلسات شما را به گونه ای هدایت کند که بحث شما به هر دوی شما بفهماند که باید به جای مقابله با یکدیگر، برای حل تعارض خود با یکدیگر همکاری کنید.

مشاوره تلفنی رایگان ازدواج

تلفن درمانی زوجین چگونه کار می کند؟ 

زوج درمانی تلفنی مانند زوج درمانی سنتی عمل می کند که به صورت چهره به چهره انجام می شود. با این حال، برخلاف جلسات سنتی در مطب، تلفن درمانی از طریق تلفن انجام می شود.

چیزی که در مورد زوج درمانی تلفنی عالی است این است که یک پنجره خصوصی فراهم می کند که در آن شما و همسرتان می توانید با یک درمانگر در مورد مشکلات رابطه خود در صمیمیت صحبت کنید و در صورت تمایل ناشناس باشید.

زوج درمانی اگرچه تلفن اغلب روند را تسریع می کند زیرا باعث انعطاف پذیری در زمان قرار ملاقات می شود. به علاوه، اتصال را آسان تر می کند. درمانگر تلفنی به اندازه درمانگرهای چهره به چهره واجد شرایط است و می تواند به مشکلات رابطه شما گوش دهد و درمان مناسب را برای کمک به شما در یافتن راه حل ارائه دهد.

مزایای مشاوره تلفنی رایگان ازدواج

با استفاده از فناوری، درمانگران اکنون می توانند با زوج هایی که از هر مکانی به کمک نیاز دارند ارتباط برقرار کنند. این شاید یکی از مهم ترین مزایای تلفن درمانی زوجین باشد: مهم نیست که شما یا همسرتان کجا باشید. همسر شما می تواند در کنار شما باشد یا در مکانی دور افتاده باشد. اما همچنان می توانید هر دو در جلسه درمانی شرکت کنید زیرا درمانگر شما فقط یک تلفن با شما فاصله دارد.

یکی دیگر از مزایای بزرگ تلفن درمانی زوج ها این است که استرس اضافه ای را که به رابطه شما وارد می شود از بین می برد تا برنامه شما با همسرتان هماهنگ شود. درمانگران تلفنی در مورد برنامه ریزی قرار ملاقات بسیار انعطاف پذیر هستند زیرا از طریق تلفن انجام می شود.

علاوه بر این، از آنجایی که درمان را از روی کاناپه خود دریافت خواهید کرد، استرس ناشی از سفر به مطب درمانگر از بین می رود. علاوه بر این، از راحتی در خانه خود، شما و همسرتان ممکن است احساس راحتی بیشتری داشته باشید تا در مورد مسائل خود به طور آشکار صحبت کنید.

آیا باید از زوج درمانگر کمک بگیرید؟ 

هیچ رابطه ای کامل نیست و هر زوجی هر چند وقت یکبار با هم درگیری دارند. با این حال، اگر به نظر می رسد که اختلافات بین شما و همسرتان ادامه دارد، به هر دوی شما آسیب می رساند و احساس می کنید راهی برای حل آن وجود ندارد، شما و همسرتان باید به دنبال تلفن درمانی زوجین باشید.

شرکت در جلسات تلفن درمانی زوج‌ها می‌تواند به شما و همسرتان کمک کند تا یاد بگیرید چگونه با همکاری یکدیگر برای یافتن راه‌حل، به جای کار کردن بر علیه یکدیگر، مشکلات خود را به طور سازنده حل کنید.

مشاوره آنلاین ازدواج: کمک به روابط مجازی

مشاوره آنلاین درست مانند درمان حضوری است، با یک تفاوت کلیدی. به جای ملاقات چهره به چهره با مشاور خود در یک محیط سنتی، با او از طریق تلفن یا تماس ویدیویی ملاقات می کنید. این دو گزینه اصلی مشاوره آنلاین هستند: مشاوره تلفنی و مشاوره ویدیویی .

اگر به دنبال کمک در رابطه با زوج درمانی یا جلسات مشاوره ازدواج هستید ، با یک مشاور ازدواج آنلاین یا زوج درمانگر همکاری کنید. آنها می توانند از طریق تلفن یا چت تصویری به شما کمک کنند.

رابطه درمانی آنلاین یک تجربه راحت و راحت است. برای شروع کار با یک مشاور ازدواج آنلاین، تنها چیزی که نیاز دارید یک اتصال اینترنتی پایدار و یک دستگاه برای ارتباط با ارائه دهنده خود است. سپس، شما آماده شرکت در جلسات خود از طریق تلفن یا در جلسات ویدیویی چت زنده هستید.

 

مشاوره تلفنی رایگان ازدواج

مشاوره آنلاین رابطه: چگونه کار می کند؟

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. جلسات زوج درمانی آنلاین می تواند به زوج ها کمک کند تا از طریق هر تعارض موجود و بهبود روابط کلی آنها کار کنند. این شکل از درمان توسط مشاورانی هدایت می شود که در زمینه کمک به روابط متخصص هستند، مانند درمانگران ازدواج و خانواده دارای مجوز.

مشاوران ازدواج با هر دو فرد و همچنین مشکلات شناسایی شده آشنا می شوند تا بتوانند به بهترین وجه به زوجین در یافتن راه حل کمک کنند.

اگر به مشاوره ازدواج یا زوج درمانی علاقه مند هستید، مشاور می تواند به شما کمک کند:

  1. مهارت های ارتباطی را بهبود بخشید
  2. مدیریت انتظارات غیر واقعی از رابطه
  3. مسائل خاص رابطه مانند حسادت یا خیانت را حل کنید
  4. تعارضات زناشویی را حل کنید
  5. در مورد مسائل مربوط به سلامت روان که بر روابط شما تأثیر می گذارد بحث کنید
  6. یک رابطه رضایت بخش تر ایجاد کنید و رابطه خود را به طور کلی بهبود بخشید

این اهداف را می توان در مشاوره ازدواج حضوری و همچنین در مشاوره آنلاین ازدواج یا زوج درمانی انجام داد.

اگر شما و شریک زندگیتان تصمیم به بررسی مشاوره تلفنی دارید، به سادگی به تماس مشاور خود در زمان قرار ملاقات برنامه ریزی شده خود پاسخ خواهید داد. اگر هر دوی شما تصمیم دارید در عوض مشاوره ویدیویی را بررسی کنید، به سادگی از لینکی که مشاورتان برای شما ارسال می کند دیدن کنید.

با هر دوی این گزینه‌های مشاوره درمانی آنلاین، شما و شریک زندگی‌تان با هم به سمت یک رابطه شادتر و سالم‌تر کار خواهید کرد.

چه کسی می تواند مشاوره آنلاین زوجین کمک کند؟

دوره مشاوره تلفنی رایگان ازدواج یا زوج درمانی از زوجی به زوج دیگر متفاوت است تا با نیازهای زوجین مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، برخی از زوج ها با یک مشکل جدی مانند خیانت یا احتمال طلاق وارد مشاوره آنلاین ازدواج یا زوج درمانی می شوند.

برخی دیگر به دنبال مشاوره آنلاین ازدواج هستند زیرا می خواهند جنبه ای از رابطه خود را قبل از اینکه منجر به مشکل جدی شود بهبود بخشند. در هر صورت، مشاوران ازدواج آنلاین و زوج درمانگران می توانند کمک کنند.

در اینجا چند موضوع زناشویی و رابطه ای که اغلب در زوج درمانی مورد بحث قرار می گیرند آورده شده است:

  • مسائل جنسی
  • عدم ارتباط
  • حسادت
  • مسائل مربوط به اعتماد
  • خیانت
  • استرس مالی
  • اختلاف نظر والدین
  • بیماری روانی

برخی از این مسائل در سطح فردی شروع می شود اما در نهایت بر واحد تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، اعتیاد به عنوان یک مشکل فردی شروع می شود، اما پیامدهایی بر رابطه نیز دارد. در این موارد، مشاور ازدواج آنلاین ممکن است تصمیم بگیرد که بهترین کار را داشته باشد که برای چند جلسه با هر فردی به صورت انفرادی کار کند.

مزایای مشاوره آنلاین ازدواج چیست؟

اگر قبلا هرگز به درمان آنلاین فکر نکرده اید، ممکن است به این فکر کنید که “چرا باید مشاوره ازدواج آنلاین را به مشاوره ازدواج غیر حضوری معمولی انتخاب کنم؟”

پاسخ کوتاه این است که مشاوره آنلاین مزایای بسیار جذابی دارد که در مشاوره حضوری از آنها بهره نمی‌برید. در اینجا چندین مزیت وجود دارد که افراد را وارد درمان آنلاین برای زوج ها می کند:

  1. راحتی: شما نمی توانید راحت تر باشید. با مشاوره تلفنی رایگان ازدواج، زوج درمانی یا حتی مشاوره قبل از ازدواج ، شما و شریک زندگی خود می توانید به راحتی با مشاور خود از خانه ملاقات کنید. این به نوبه خود به معنای دسترسی بیشتر نیز می باشد. به اندازه کافی سخت است که برای یکدیگر وقت پیدا کنیم. تعیین زمان، که برای هر دو نفر مفید است، رفتن به دفتر برای قرار ملاقات راحت‌ترین کار نیست. مشاوره آنلاین ازدواج این مشکل را برطرف می کند. به یاد داشته باشید، تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت و دستگاهی است که به شما امکان می دهد با مشاور خود از طریق تلفن یا ویدیو ملاقات کنید.
  2. راحتی:  اغلب، راحتی و آسایش دست به دست هم می دهند. در مورد مشاوره آنلاین ازدواج قطعا این موضوع صدق می کند! از آنجایی که شما و همسرتان می‌توانید از خانه در جلسات خود شرکت کنید، می‌توانید هنگام صحبت با مشاور خود احساس راحتی بیشتری کنید. شما و شریک زندگی تان آزاد هستید که روی کاناپه، پشت میز ناهارخوری یا هر جای دیگری که احساس راحتی و امنیت می کنید، در قرار ملاقات خود بنشینید.
  3. انعطاف‌پذیری: مشاوره ازدواج آنلاین و زوج‌درمانی نیز انعطاف‌پذیری بیشتری را هنگام رزرو یا جابجایی جلسات شما ارائه می‌دهد. طبیعی است که برای ملاقات با پزشک چند هفته یا حتی چند ماه صبر کنید، اما این بدان معنا نیست که ترجیح داده می شود. در مشاوره آنلاین ازدواج در Thriveworks، هم از طریق تلفن و هم از طریق ویدیو، اغلب می توانید روز بعد با مشاور یا درمانگر خود ملاقات کنید. هدف ما این است که به شما اجازه دهیم در اسرع وقت با مشاور خود ملاقات کنید.
  4. قابلیت اطمینان:  تا زمانی که یک اتصال اینترنتی قابل اعتماد دارید، می توانید به قرار ملاقات خود متکی باشید. متأسفانه، عوامل خارجی خاصی وجود دارد که ممکن است مانع از برگزاری جلسه مشاوره حضوری شما شود. به عنوان مثال، ممکن است به دلیل اینکه در ترافیک گیر کرده ایم یا در شرایط آب و هوایی نامناسب رانندگی نمی کنیم، دیر به قرارمان بدویم. این ما را مجبور به تغییر زمان می کند. خوشبختانه، بسیاری از این عوامل خارجی در مشاوره آنلاین ازدواج نقشی ندارند.
  5. ارزش: آخرین، اما مطمئنا نه کم اهمیت، مشاوره آنلاین ازدواج و زوج درمانی نیز ارزشمند است. مطالعات نشان می‌دهد که خدمات مشاوره آنلاین به اندازه رویکرد سنتی مشاوره مؤثر است. در واقع، برخی از افراد و زوج‌ها مشاوره تلفنی و مشاوره ویدیویی را حتی موثرتر می‌دانند، زیرا می‌توانند راحت‌تر در یک محیط مجازی درباره مشکلاتی که تجربه می‌کنند صحبت کنند.

مشاوره تلفنی رایگان ازدواج خود را ذخیره کنید

الان آماده ای؟

گزینه خود را برای مشاوره تلفنی انتخاب کنید و قرار ملاقات خود را تعیین کنید .

ایجاد یک رابطه رضایت بخش و پایدار یکی از چالش برانگیزترین دستاوردهای زندگی است. این امر مستلزم یک پایه محکم، ابزار و مهارت‌ها برای گذر از فراز و نشیب‌های زندگی، و یک چشم‌انداز رابطه است که نیازهای هر یک از طرفین را برآورده کند.

مبارزه بسیار رایج است

مبارزه بسیار رایج است. و خیلی واقعی

بسیاری از ما رابطه خود را با این باور نادرست شروع می کنیم که وقتی “عاشق شدید” همه چیز به خودی خود رسیدگی می کند. ما فاقد الگوهای خوب زندگی واقعی هستیم، یا دیدمان با عاشقانه های هالیوودی و سایر مفاهیم ایده آل و غیرواقعی تیره شده است. تعداد کمی از ما ابزار مناسب برای موفقیت داریم. جای تعجب نیست که نرخ طلاق بالا است و بسیاری از زوج هایی که ازدواج کرده اند در نهایت از رابطه خود ناراضی می شوند.

زوج‌ها با تعارض دست و پنجه نرم می‌کنند، مشاجره‌های یکسانی دارند و بارها و بارها از خانواده اصلی خود و سایر روابط با خود چمدان می‌آورند. تضاد همیشه به وجود می آید – بر سر پول، همسر، پدر و مادر، رابطه جنسی، صمیمیت، نقش ها، تعهدات، مذهب، دوستان، عادات شخصی، مصرف مواد، آزادی و امنیت.

گاهی اوقات یک رابطه بدتر شده و مسموم شده است با ناامیدی، عصبانیت، رنجش، احساس گناه و سایر احساسات منفی که زوج ها شروع به بیزاری فعال از یکدیگر می کنند و ترجیح می دهند در همان هوا زندگی نکنند. آنها در مورد هر چیزی و هر چیزی که در مورد آن صحبت می کنند، بحث می کنند، صرف نظر از اینکه موضوع چقدر خنثی است. سایر زوج ها آنقدر گوشه گیر هستند که به سختی با یکدیگر صحبت می کنند مگر اینکه کاملاً ضروری باشد.

یک چیز را با اطمینان می دانیم

یک چیز را با اطمینان می دانیم. زوج ها نیازی به زندگی در بدبختی ندارند. راه بهتری وجود دارد.

ما می توانیم با همه اینها و موارد دیگر به شما کمک کنیم.

راه حل های مشاوره تلفنی حرفه ای

راه حل های مشاوره تلفنی رایگان ازدواج حرفه ای

همه افراد زمان یا منابع لازم برای شرکت در جلسات حضوری زوج به زوج را ندارند. ما همیشه درخواست هایی از افرادی دریافت می کنیم که راه های جایگزینی برای کار با ما می خواهند.

در خلوتگاه‌های فشرده خصوصی خود، ازدواج‌ها را نجات داده‌ایم و به صدها زوج کمک کرده‌ایم تا به مسیر خود بازگردند. ما متعهد هستیم که کار خود را در اختیار زوج های بیشتری قرار دهیم، زیرا می دانیم که هیچ کس نیازی به زندگی در بدبختی ندارد. راه بهتری وجود دارد. ماموریت ما این است که دنیا را به مکانی آرام‌تر تبدیل کنیم – هر بار یک زوج.

در نتیجه تغییرات در زندگی ما به دلیل COVID-19، ما راه حل های مشاوره تلفنی رایگان ازدواج خود را مجدداً راه اندازی می کنیم تا کار خود را برای زوج ها در دسترس تر و مقرون به صرفه تر کنیم. همانطور که ادامه می دهید، در مورد بسته هایی که ما به خدمات خود اضافه کرده ایم، آشنا می شوید.

در خانه خود کمک و مشاوره دریافت کنید

آیا به دنبال چیزی متفاوت از زوج درمانی سنتی و حتی موثرتر هستید؟

برای رفتن به مطب یک حرفه ای در ساعات محدود آنها خیلی شلوغ هستید؟

در خانه خود کمک و مشاوره دریافت کنید.

نوبت دهی عصرها و آخر هفته ها امکان پذیر است.

راه حل های مشاوره مشاوره تلفنی رایگان ازدواج

ما با مهارت هایی برای داشتن یک رابطه عالی متولد نشده ایم.

در مدرسه هم این مهارت ها را به ما یاد نمی دهند. کار با یک مشاور رابطه به شما کمک می کند تا در مورد مسائل پیش روی رابطه خود شفاف سازی کنید، راه های حل آنها را کشف کنید، مهارت های جدیدی را بیاموزید تا به شما در عبور از فراز و نشیب های اجتناب ناپذیر زندگی در رابطه کمک کنید، و برنامه ای برای حرکت رو به جلو تدوین کنید.

آیا مشکلات رابطه دارید و نمی دانید چگونه آنها را حل کنید؟

آیا طلاق را به عنوان یک گزینه جدی در نظر می گیرید؟

آیا یافتن زمانی برای ملاقات با یک مشاور برای شما دو نفر سخت است؟

آیا مشاوره زوجین را امتحان کرده اید و شکست خورده اید؟

آیا انگیزه بیشتری نسبت به شریک زندگی خود دارید تا روی رابطه خود کار کنید؟

آیا محبت و عشق را در رابطه خود از دست داده اید؟

این برای شماست اگر…

مشاوره تلفنی رایگان ازدواج ارتباط برای شماست اگر…

  • شما دیدگاه یک زوج عینی و شخص ثالث را می خواهید.
  • در جستجوی راهنمایی رابطه باید هزینه و راحتی را در نظر بگیرید.
  • شما می خواهید ازدواج یا رابطه جدیدی را بر روی یک پایه محکم بسازید.
  • شما می خواهید ازدواج خود را تقویت یا نجات دهید.
    شما احساس می کنید که بارها و بارها از طریق همان بحث ها می چرخید.
  • شما عاشق شریک زندگی خود هستید و باید درک کنید که چگونه در رابطه خود به این مکان رسیده اید.
  • شما درمان را امتحان کرده اید، اما در رابطه خود به جلو حرکت نمی کنید.
  • شما می خواهید تصمیم بگیرید که با هم بمانید یا خیر.
  • شما حریم خصوصی، آشنایی و راحتی محیط اطراف خود را می خواهید.
  • شما ترجیح می دهید با افراد حرفه ای خارج از منطقه خود کار کنید.
  • شما می خواهید قبل از اینکه به یک عقب نشینی فشرده خصوصی حضوری متعهد شوید، با ما کار کنید.

مشاوره تلفنی ترکیبی از رابطه درمانی و مربیگری است. ما به شما کمک می‌کنیم بفهمید چگونه به جایی که هستید رسیده‌اید، آگاهی، درک و ابزارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا به جایی که می‌خواهید در رابطه خود بروید، بروید.

در طول کار ما با هم، درک بهتری از نگرش ها یا رفتارهای گذشته خود و مشکلات ریشه ای که مانع رضایت از رابطه می شوند، به دست خواهید آورد. ما می توانیم به شما توصیه کنیم در صورت لزوم برای تشخیص اختلالات روانی به یک متخصص مشاوره تلفنی رایگان ازدواج مراجعه کنید. در نهایت، ما با شما همکاری می کنیم تا یک چارچوب و چشم انداز برای آینده شما ایجاد کنیم.

متمرکز

گزینه ۱: عقب نشینی فشرده خصوصی تلفنی

بیشتر زوج‌ها مسافتی را طی می‌کنند تا به مراکز مشاوره خصوصی ویژه زوج‌ها مراجعه کنند. هزینه های سفر، اقامت و غذا به هزینه های استراحت اضافه شده است. زوج هایی که بچه دارند باید دو یا سه روز مهد کودک پیدا کنند. در حالی که ما به زوج‌ها توصیه می‌کنیم از فرصت دور شدن با هم استفاده کنند و حواس‌پرتی و نگرانی‌های زندگی روزمره را پشت سر بگذارند تا بتوانند بهتر روی رابطه تمرکز کنند، این رویکرد همیشه از نظر زمان، راحتی و پول عملی نیست.

برای زوج‌هایی که در بحران هستند و به کمک فوری نیاز دارند، آن‌هایی که با مشکلات پیچیده و چندگانه دست و پنجه نرم می‌کنند، یا کسانی که کار فشرده و فشرده را ترجیح می‌دهند و وقت کافی برای انجام جلسات هفتگی ندارند، ما یک استراحت دو روزه خصوصی ویژه زوج‌ها را با موارد زیر پیشنهاد می‌کنیم. تماس تا پنج (۵) هفته و پشتیبانی ایمیل به مدت سه ماه.

 

دو هفته قبل از عقب نشینی برنامه ریزی شده، شما یک پرسشنامه گسترده در مورد سابقه خانوادگی و روابط خود را تکمیل می کنید و ارزیابی هایی را انجام می دهید که به ما درک کاملی از پیشینه شما و ماهیت مسائلی که با آن روبرو هستید می دهد.

هر روز به مدت دو روز متوالی ما در یک خط کنفرانس (یا در صورت تمایل اسکایپ) به مدت دو جلسه دو ساعته ملاقات خواهیم کرد. زمان های خاص بر اساس برنامه شما و آنچه برای شما مناسب است خواهد بود.

عقب نشینی فشرده خصوصی یک مشاوره کوتاه مدت و فشرده است که نشان داده شده است برای زوج ها مفید است. اغلب منجر به کاهش احساس پریشانی، حل مشکلات خاص، و یک رابطه قوی تر و رضایت بخش تر می شود. زوج هایی که در آستانه طلاق قرار دارند یا از هم جدا شده اند، اغلب به آینده مشترک خود متعهد می شوند.

در این نوع کار فشرده و فشرده ممکن است با سرعت و شدت بیشتری به سمت مناطق دشوار حرکت کنید و باعث شود شما و/یا شریک زندگیتان احساسات ناراحت کننده ای مانند غم و اندوه، گناه، اضطراب و خشم را تجربه کنید. کار ما با هم ممکن است شامل بازبینی بخش‌های دشوار یا ناخوشایند تاریخ شما باشد.

در طول این دو روز، پریشانی و آشفتگی بین شما ممکن است به طور موقت در روز اول تقویت شود. بنابراین، کار فقط برای کسانی مناسب است که می توانند احساسات ناخوشایند را در طول فرآیند کار تحمل کنند.

در نتیجه، این کار برای افراد دارای خشم بیش از حد و انفجاری، سوء مصرف مواد یا اعتیاد، با سابقه خشونت یا ترس از خشونت، یا افرادی که افکار خودکشی یا قتل را تجربه می‌کنند یا سابقه آسیب جدی دارند توصیه نمی‌شود. به خود یا شخص دیگری وارد شده است، یا اگر یکی از زوجین در حال حاضر یک بیماری روانی درمان نشده دارد (اسکیزوفرنی، افسردگی روان پریشی مکرر، یا بیماری دوقطبی/مانیک-افسردگی).[/su_spoiler]

هزینه اقامتگاه خصوصی تلفنی ۲۱۰۰ دلار است که از طریق چک یا کارت اعتباری پیشاپیش قابل پرداخت است.

چگونه کار می کند

مشاوره ارتباط تلفنی چگونه کار می کند؟

ما قالب‌های مختلفی را برای کار خود ارائه می‌دهیم و با در نظر گرفتن زمان‌بندی‌ها و محدودیت‌های زمانی شما، مؤثرترین آنها را برای موقعیت شما به شما توصیه می‌کنیم. قالبی را نمی بینید که برای شما مناسب باشد؟ چیز دیگری در ذهن دارید؟ ما انعطاف پذیر هستیم و قالبی را به صورت سفارشی طراحی می کنیم که متناسب با نیازهای منحصر به فرد شما باشد.

بسته ها

سه گزینه دیگر: بسته های مشاوره تلفنی ارتباط

بازگشت به مسیر – شش جلسه (۶۰ دقیقه)

برای زوج هایی که با بیش از یک موضوع دست و پنجه نرم می کنند و پویایی روابط ریشه ای و غیر مفیدی دارند که مانع از رضایت از رابطه می شود، توصیه می شود. ممکن است یکی از طرفین یا هر دو در مورد تعهد به دلیل واکنش منفی طرف مقابل نسبت به آنها در حصار تعهد باشند. آنها احساس می کنند که مورد بی مهری قرار گرفته اند، مورد تایید قرار نمی گیرند و با وجود تلاش هایی که برای راضی کردن شریک زندگی خود انجام می دهند، خشم متوجه آنها شده است. یک یا هر دو شریک احساس می کنند مورد بی توجهی قرار گرفته اند، درک نادرست شده اند، یا بدیهی انگاشته شده اند. یک یا هر دو شریک ممکن است احساس کنند که دیگری حتی آنها را دوست ندارد.

در مسیر درست حرکت کنید – سه جلسه (۶۰ دقیقه)

برای زوج‌هایی که احساس می‌کنند پایه محکمی برای رابطه‌شان دارند، اما بر سر یک موضوع خاص (مانند رابطه با همسران سابق، همسران یا ناتنی‌ها، مسائل مالی، تصمیم‌گیری برای داشتن فرزند، والدین) درگیری دارند، توصیه می‌شود. ما می توانیم برای حل مشکل راهنمایی کنیم و مهارت های حل تعارض مادام العمر را در این فرآیند به شما آموزش دهیم.

همچنین برای زوج هایی که قصد دارند وارد یک ازدواج جدید یا زندگی مشترک شوند نیز توصیه می شود. شما می توانید با یادگیری مهارت های رابطه، حل اختلافات، رها کردن بار عاطفی سابقه خانوادگی و سایر روابط صمیمانه، از مشکلات آینده جلوگیری کنید تا بتوانید با یک صفحه تمیز شروع کنید و چشم اندازی برای زندگی مشترک خود ایجاد کنید تا اطمینان حاصل کنید که انتظارات مشابهی دارید. در مورد برنامه های مالی، فرزندان، ایده هایی در مورد آنچه که یک رابطه موفق را ایجاد می کند و اهداف بلند مدت.

دریافت شفافیت – یک جلسه (۶۰ دقیقه)

سردرگمی در مورد آنچه که در رابطه خود می خواهید و نیاز دارید و اینکه آیا مایلید آن را به شریک زندگی خود بدهید یا خیر را حل کنید. برای مراحل بعدی برنامه ریزی کنید.

بهترین همسر

بهترین همسر ✔️ همسریابی

بهترین همسر مطلوب  برای هر فردی دارای تعریف های به خصوصی می باشد. ولی اصولی موجود می باشد که باید در تمام آنها یکسان باشد. در حقیقت همسر خوب همسری می‌باشند که معیارهای پایه را دارا باشد و پس از آن معیارهای مورد پسند شما را به تامین کردن بپردازد. ازدواج یک پیوند مقدس است که […]

پرسش نامه قبل از ازدواج

پرسش نامه قبل از ازدواج

پرسش نامه قبل از ازدواج:این پرسشنامه به زوجین کمک خواهد کرد. تا بتوانند نقاط قوت و  ضعف خود را در رابطه خود  بررسی کنند. این پرسش ها به صورت تمرینی برای ارزیابی می باشد . آمادگی قبل از ازدواج  که زوجین در مرحله آمادگی برای ازدواج کردن می توانند آن را انجام دهند. تا زوجینی […]

می خواهم طلاق بگیرم چیکار کنم؟

می خواهم طلاق بگیرم چیکار کنم؟

می خواهم طلاق بگیرم چیکار کنم؟در دنیای امروز بدترین موضع در خانواده‌ها موضوع طلاق می باشد. و نه تنها در خانواده بلکه در جوامع نیز بازتاب خوبی دارا نمی باشد . و مخصوصا برای زنان محدودیت‌هایی از سمت خانواده و یا در محل کار به وجود می‌آید . می خواهم طلاق بگیرم چیکار کنم؟ برخی […]

سوالات مهم قبل از خواستگاری1

سوالات مهم قبل از خواستگاری

سوالات مهم قبل از خواستگاری:خواستگاری نقطه پر اهمیت تغییر و تحولات در مسیر زندگی محسوب می‌شود. مسیری که می‌تواند با خوشبختی همراه باشد یا نباشد و معلوم می باشد. که نمی‌توان این انتظار را داشت که دو شخص در این شب به شناخت کافی و دقیق از یکدیگر برسند. سوالات مهم قبل از خواستگاری کردن […]

سوالات قبل از ازدواج دهنوی1

سوالات قبل از ازدواج دهنوی

سوالات قبل از ازدواج دهنوی:پیش از ازدواج کردن سوالهای زیر را حتماً از همسر آینده خود سوال کنید: جواب دادند به برخی از سوال ها به وقت فراوانی نیاز دارد و برای جواب دادن به این سوالات بهتر می باشد. که هر دوی شما زمان بگذارید و این اجازه را ندهید که نبود پاسخ برای […]

سوالات قبل از نامزدی1

سوالات قبل از نامزدی

سوالات قبل از نامزدی:دوران نامزدی فرصت ایده‌آلی می باشد . تا با سوال کردن چند پرسش کلیدی نامزد خود را مورد ارزیابی قرار دهید. ولی پر اهمیت ترین پرسش ها در دوران نامزدی چه می باشد که شامل موارد زیر خواهد شد. اهمیت سوالات قبل از نامزدی هنگامی که ۲ شخص از دو خانواده و […]

سوالات آشنایی قبل از ازدواج1

سوالات آشنایی قبل از ازدواج

سوالات آشنایی قبل از ازدواج:چه سوال هایی را باید پیش از ازدواج کردن پرسید؟ باید به دنبال چه خصوصیاتی در همسر آینده خود باشیم؟ بارها دخترها و پسرهای جوان برای آنها این پرسش ایجاد می‌شود . که باید به دنبال چه خصوصیاتی در همسر آینده خود باشند؟ بیشتر مردم جذب اشخاصی خواهند شد که دارای […]

مشاوره ازدواج منطقه چهار

مشاوره ازدواج منطقه چهار

مشاوره ازدواج منطقه چهار در شهر تهران ار مناطق مهم این شهر است. مرکز مشاوره ازدواج منطقه چهار می تواند پاسخ گوی نیازها و مشکلات افراد در مینه یک ازدواج خوب و موفق باشد. اهمیت مشاوره قبل ازدواج انتخاب همسر یکی از مهم ترین تصمیمات فرد در زندگی است . شکل گیری یک خانواده سالم، متعادل […]

من عاشق دختر شدم چیکار کنم؟

من عاشق دختر شدم چیکار کنم؟

من عاشق دختر شدم چیکار کنم؟ عشق یکی از پر اهمیت ترین احساس در جهان محسوب می شود. هنگامی که  حرف از پول، خیلی از مسائل دیگر می‌شود . آدم‌ ها برای نشان دادن آن دشواری های فراوانی را متحمل نخواهند شد. در مسئله های احساسی اگر آن چیزی که می خواهند کسب نکنند به […]

سن ازدواج

سن ازدواج

سن ازدواج در موقعیت های اقلیمی متفاوت می باشد. سن مناسب ازدواج در منطقه های گرم  سن بلوغ و ازدواج پایین تر ملاک می باشد. ولی در مناطق سرد این امر بالاتر می باشد. فرقی نمی‌کند که شخص در چه سنی به بلوغ برسد. آن چیزی که اهمیت دارد این می باشد که دختر و […]

سه انتظار غیرواقعی در مورد ازدواج

سه انتظار غیرواقعی در مورد ازدواج

سه انتظار غیرواقعی در مورد ازدواج:نمی توان تصور کرد که ازدواجی همراه با انتظارات غیر واقع بینانه نباشد. که ما آنها را از خانواده ها، دوستان، از افسانه ها پری ها، تلویزیون و فیلم ها، مقالات مجله ای اقتباس می کنیم. بعلاوه این باورهای فرضاً درست می تواند موجب خرابی رابطه ما شده و میزان […]

مرکز مشاوره شهرک گلستان

مرکز مشاوره شهرک گلستان

مرکز مشاوره شهرک گلستان شهرک گلستان از قسمت شمال به بزرگراه همت غرب. از قسمت شرق به بزرگراه آزادگان شمال. از قسمت غرب به میدان ساحل .مرکز مشاوره شهرک گلستان همین‌طور دریاچه چیتگر .مرکز مشاوره شهرک گلستان از قسمت جنوب به پارک جنگلی چیتگر منتهی می‌شود. معرفی شهرک گلستان شهرک گلستان اسم‌جدید شهرک راه آهن […]

قهر با دوست پسر

قهر با دوست پسر

قهر با دوست پسر: همه ما این توقع را داریم که اطرافیان به درک کردن ما بپردازند و قدر ما را بدانند. رفتار کردن با دوست پسر هنگامی که چنین مسئله ای رخ نمی دهد عصبانی خواهیم شد . و احساس تنهایی به ما دست می دهد. فکر می‌کنیم که هیچ شخصی برای ما هیچگونه ارزشی […]

ازدواج با مرد بی پول

ازدواج با مرد بی پول

 ازدواج با مرد بی پول: ازدواج کردن در دنیای امروز به خاطر موقعیت مالی اشخاص . و تورم وحشتناکی که در جامعه وجود دارد . یک دل شیر می خواهد که هر فردی آن را ندارد. هزینه های عقد گرفته تا جهیزیه و طلا و غیره . که متاسفانه به علت فرهنگ نادرست اشخاص جامعه. و […]

منبع: Thriveworks