مشاوره رایگان عشق می تواند به شما کمک کند تا عشق واقعی خود را پیدا کنید و یا رابطه خود را درمان کنید. برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ تماس حاصل کنید.

حقیقت این است که روابط به زندگی معنا می بخشد. اگرچه آنها می توانند سرگرم کننده باشند، اما برای ایجاد روابط سالم به کار سخت نیاز است. فرقی نمی‌کند که انگشت پای خود را در آب یک رابطه جدید می‌چسبانید یا کاملاً در یک رابطه طولانی‌مدت غوطه‌ور شده‌اید، کمی مشاوره رایگان برای رابطه می‌تواند راه درازی را به شما بدهد.

مشاوره رایگان عشق

ممکن است تعجب کنید اگر بدانید که نحوه ارتباط ما با همسر یا شریک زندگی به نحوه ارتباط ما با والدین یا سرپرستان خود در کودکی بستگی دارد. سبک دلبستگی فرد در اوایل زندگی شکل می گیرد. درست است – کیفیت روابط فعلی بزرگسالان شما منعکس کننده کیفیت روابط دوران کودکی شما است. چهار سبک دلبستگی وجود دارد:

  • امن : سالم ترین با توانایی صمیمیت عاطفی و باز بودن با دیگران مشخص می شود. رضایت از خود و دیگران؛ محصول تربیت عاطفی در دسترس است
  • مضطرب-مشغول : دلبستگی ناامن و ناسالم. با نیاز به تایید دیگران و تمایل شدید به نزدیک بودن عاطفی به دیگران مشخص می شود. عزت نفس پایین؛ نتیجه عدم پاسخگویی والدین است
  • ناامید کننده-اجتناب کننده: دلبستگی ناایمن و ناسالم. با بی علاقگی به صمیمیت عاطفی و استقلال شدید مشخص می شود. ناشی از طرد شدن در دوران کودکی است
  • ترس-اجتناب : دلبستگی ناایمن و ناسالم. با میل و ترس از روابط نزدیک مشخص می شود. ناشی از سوء استفاده جنسی و آسیب های روانی دوران کودکی است که مشاوره رایگان عشق به شما کمک م یکند.

ما در کودکی کنترل کمی بر محیط خود نداریم.مشاوره رایگان عشق . ما ناآگاهانه و ناخواسته این الگوهای روابط را ایجاد می کنیم که بر بقیه زندگی ما تأثیر می گذارد. با این حال، سبک دلبستگی فعلی شما سرنوشت شما نیست. چه احساس بی‌علاقگی بیش از حد داشته باشید، می‌توانید با یک متخصص سلامت روان کار کنید تا سبک دلبستگی فعلی‌تان را شناسایی کنید، به آسیب‌های دوران کودکی رسیدگی کنید و یک سبک دلبستگی ایمن ایجاد کنید.

مشاوره رایگان عشق

مردم اغلب برخی از این سوالات را در مورد موضوع می پرسند:

از کجا می توانم مشاوره رایگان دریافت کنم؟

برای مشاوره رابطه با چه کسی می توانم صحبت کنم؟

چگونه مشاوره رابطه بگیرم؟

کجا می توانم به صورت ناشناس برای مشاوره رابطه بپرسم؟

آیا خط کمک ارتباطی وجود دارد؟

آیا باید برای یک قهرمان رابطه هزینه کرد؟

آیا اپلیکیشنی برای مشاوره رابطه وجود دارد؟

چرا نباید در مورد رابطه خود صحبت کنید؟

آیا صحبت نکردن در یک رابطه خوب است؟

رابطه سمی چیست؟

چه زمانی باید به رابطه خود پایان دهید؟

بهترین راه برای تغییر وضعیت رابطه من چیست؟

آیا می توانم با استفاده از یک اتاق گفتگوی خصوصی یک جلسه درمانی داشته باشم؟

مشاوره رایگان عشق دریافت کنم

سوالات اساسی ازدواج - اهمیت مشاوره خانواده سوالات اساسی سوم ازدواج - اهمیت مشاوره خانواده

مرزهای سالم بسازید

به گفته دکتر کانون مشاوران ، روابط ناسالم و حتی سوء استفاده فیزیکی یا عاطفی به دلیل فقدان مرزهای سالم رخ می دهد. سوء استفاده عاطفی به اندازه آزار جسمی جدی است. مرزها جایی را مشخص می کنند که یک نفر به پایان می رسد و دیگری شروع می شود. آنها از مسلط شدن بیش از حد یک شریک جلوگیری می کنند و به ایجاد برابری و احساس احترام متقابل در یک رابطه کمک می کنند. برای ایجاد مرزهای سالم، “نه” گفتن را به چیزهایی که باعث ناراحتی شما می شود تمرین کنید و ترجیحات و نیازهای خود را بیان کنید.

تا زمانی که خودت را دوست نداشته باشی نمی‌توانی دیگری را واقعا دوست داشته باشی. اگر احساس ناقص بودن می کنید، هیچ شریکی هرگز نمی تواند شما را کامل کند. بهترین توصیه دوستیابی این است که برای داشتن یک رابطه سالم باید یک فرد کامل، خودکفا و با اعتماد به نفس باشید. همه افراد ناقص هستند و در نهایت به نوعی شما را ناامید خواهند کرد. اما اگر از موضع قدرت وارد یک رابطه شوید، قادر خواهید بود بر دست اندازهای جاده غلبه کنید. سعی کنید مدتی را به تنهایی بگذرانید و سرگرمی های خود را توسعه دهید. به یاد داشته باشید که تنها بودن با تنها بودن یکسان نیست.

مشاوره رایگان عشق

غلبه بر دل شکستگی گذشته

اگر هنوز برای یک رابطه قدیمی عزادار هستید، وارد شدن به یک رابطه جدید دشوار است. همه روابط – صرف نظر از اینکه چقدر سالم یا ناسالم هستند – پس از پایان یافتن به یک دوره ماتم و بهبودی نیاز دارند. روزنامه نگاری و مدیتیشن می تواند به شما کمک کند تا از دلشکستگی های خود عبور کنید. یک درمانگر آنلاین می تواند به شما استراتژی هایی را برای غلبه بر جدایی و توسعه مهارت هایی برای درگیر شدن در روابط سالم جدید آموزش دهد.

ایجاد روابط – به ویژه روابط سالم – کار آسانی نیست. شاید در موقعیتی “گربه ماهی” قرار گرفتید که در آن شخصی که با آن آنلاین صحبت می کردید آن چیزی نبود که فکر می کردید یا کسی که در اتاق گفتگو با او ملاقات کردید قلب شما را شکست. بازگرداندن خود به مسیر اصلی یکی از مهمترین کارهایی است که در زندگی انجام خواهید داد. به همین دلیل، مهارت های ارتباطی شما مستحق توجه کامل شما هستند. بازی رابطه خود را با کمک یک درمانگر آنلاین به سطح بعدی ببرید .

 

متخصصان روابط می گویند افراد در روابط باید احساس کنند با یکدیگر ارتباط دارند تا احساس کنند زنده هستند. وقتی همسرتان به سمت شما برمی گردد، به او پاسخ دهید و نیازهای عاطفی او را نادیده نگیرید. فقدان عشق می تواند باعث پوچی شود. ارتباط خود را با یکدیگر به گونه ای نشان دهید که برای هر یک از شما احساس راحتی کند. اعمال ساده عاشقانه یکدیگر را به یاد ارتباط ایجاد شده می اندازند و می توانند عاشقانه را در رابطه افزایش دهند. هنگام تماشای تلویزیون دست آنها را بگیرید، با هم شام بپزید و به یاد داشته باشید که یکدیگر را دوست داشته باشید. تعاملات روزمره را نباید به عنوان فرصتی برای ارتباط مجدد نادیده گرفت. در نظر بگیرید که چه چیزی می توانید به همسرتان بدهید تا عشق خود را به او نشان دهید. وقت شماست؟ توجه شما؟

مشاوره رایگان عشق

 برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ تماس حاصل کنید. ایجاد ارتباط فرصتی برای ایجاد اعتماد و صمیمیت است. با پرسیدن و نشان دادن همسرتان متوجه شوید که چه چیزی ترجیح می دهد. لمس کردن یا انجام دادن؟

مشاوره رایگان عشق

به عنوان مثال، آیا شریک زندگی شما به زبان، نشانه های شنیداری یا برقراری تماس چشمی پاسخ می دهد؟ کلمات تأیید آمیز مانند قدردانی و ادب می تواند راه زیادی را به شما بدهد. افزودن عباراتی مانند “من قدردانش هستم وقتی تو” و “لطفا” می تواند به حفظ ارتباط عاطفی و گرما کمک کند. هیچ یک از شما ذهن خوان نیستید.

از آنها بخواهید بدون ارزیابی یا قضاوت شما آنچه را دوست دارند توصیف کنند. کلید به دست آوردن صمیمیت این است که به شریک زندگی خود اجازه دهید تا فضا را آشکارا و صادقانه به اشتراک بگذارد. گفتن دوستت دارم شاید کافی نباشد. ممکن است لازم باشد عشق خود را از راه های دیگری تقویت کنید.

با توجه کامل به شریک زندگی خود در اینجا و اکنون در رابطه خود حضور داشته باشید. ۱۰۰% خودتان را وقف کنید و آگاهی و گوش دادن به گوش را تمرین کنید. وقتی عصبانی یا استرسی هستید از رابطه خودداری نکنید. صمیمیت و اعتماد در زمان‌های سخت ایجاد می‌شود، نه زمانی که آسان است. ممکن است بخواهید در هنگام احساس ناراحتی تسلیم شوید، اما این مقاومت باید به چالش کشیده شود تا رابطه شما رشد کند. وضعیت را ارزیابی کنید، چالش‌ها را شناسایی کنید و در این لحظه چه کاری می‌توانید انجام دهید. مکث کنید و فکر کنید که چرا در رابطه هستید و اهدافتان چیست. اگر به تکرار هر اشتباهی به طور مکرر ادامه دهید، ممکن است نتوانید جلو بروید. این نوع تفکر منفی از رابطه کم می کند.

وقتی ما غرق در احساسات هستیم، حضور در آن دشوار است. وضعیت می تواند به سرعت تشدید شود و دانستن اینکه چگونه تعارض را خنثی کنید بسیار ارزشمند است. بیاموزید که چگونه با بازیگوش بودن یا با استفاده از شوخ طبعی برای ادامه مکالمه در مسیر درست، تعارض را خنثی کنید. شوخ طبعی می تواند به شما کمک کند دیدگاه جدیدی را به دست آورید و ارتباط را دوباره متعادل کنید. همچنین استرس را از بین می برد و می تواند الگوی خصومت را بشکند.

اگر به طور مکرر از “شما” استفاده می کنید و متوجه می شوید که شریک زندگی خود را سرزنش می کنید مراقب لحن خود باشید. تا جایی که می توانید مسئولیت شخصی خود را بپذیرید، به جای اینکه همه چیز را بر دوش شخص دیگر بگذارید. اگر عبارات شما با “شما” شروع می شود، به جای آن با “من” شروع کنید. تصمیم شما برای انعکاس شکایاتتان ممکن است با استفاده مداوم از جملات «شما» شریکتان را در حالت دفاعی قرار دهد. روی احساس خود تمرکز کنید نه اینکه شریک یا همسرتان را سرزنش کنید. با انجام این کار، متوجه خواهید شد که مکالمه در جهت قابل کنترل تری حرکت می کند که در آن هر دو افراد شنیده و درک می شوند.

در طول بحث های داغ به لحن صدای خود توجه ویژه ای داشته باشید زیرا نکات ظریفی مانند طعنه می تواند منجر به عدم ارتباط شود و باعث بی اعتمادی طرف مقابل به شما شود. به میزان صدای خود نیز توجه کنید و از بلند کردن صدای خود در رقابت برای شنیده شدن خودداری کنید. بلندتر بودن لزوما به شما کمک نمی کند تا با شریک زندگی خود بهتر ارتباط برقرار کنید. اگر کسی که دوستش دارید صحبت می کند، باید گوش کنید.

اگر می خواهید روابط عمیق و معناداری ایجاد کنید، از مشاوره رایگان عشق کمک بگیرید. این راهنما را دنبال کنید. این نکات را برای کمک به ایجاد و حفظ عشق و سلامت بیشتر در رابطه خود به کار ببرید. تمرین کنید و تمام تلاش خود را برای دوست داشتن آگاهانه به کار ببرید.

نتیجه خواهد داد! شما دو نفر با هم هستید زیرا به یکدیگر لبخند می زنید و در طول زمان نیازهای یکدیگر و اینکه چگونه می توانید هر دو در رابطه خود احساس رضایت داشته باشید را کشف خواهید کرد.

کمک از مشاوره عشق

اگر به دنبال کمکی رایگان تر در رابطه با رابطه خود هستید، باید انجمن های آنلاین را بررسی کنید. شما مشاوره رایگان زیادی از زوج های دیگر خواهید دید که دقیقاً همان موقعیت ها و مشکلات شما را تجربه می کنند. آنها توانستند همه اینها را به نتیجه برسانند، و از ارائه پشتیبانی خوشحال هستند. با صرف کمی زمان برای مرور آنچه که آنها برای گفتن دارند، چه در اطلاعات منتشر شده از قبل یا با پرسیدن یک سوال، می توانید کمک بیشتری برای شروع به خود دریافت کنید. معمولاً شخصی در انجمن های آنلاین موجود است که می تواند در مورد سؤالات روابط شما کمک کند.

خودیاری برای همه نیست. در صورت تمایل به راحتی یک فرمت آنلاین، متخصصان دارای مجوز برای انجام درمان آنلاین در دسترس هستند. درمانگران برای گوش دادن، تأمل و ارائه مشاوره زمانی که به کمک رابطه نیاز دارید آموزش دیده اند. اگر ترجیح می‌دهید از پیام‌رسانی برای صحبت کردن استفاده کنید، مثل این است که در یک اتاق گفتگوی خصوصی با درمانگر خود هستید.

به دنبال گروه های حمایتی واقعی برای زوج های در یک رابطه نیز باشید. می‌توانید برخی را بیابید که برای زوج‌ها در همه مراحل باز هستند و برخی برای زوج‌های قرار ملاقات، زوج‌های نامزد، زوج‌های دارای فرزند، زوج‌های متاهل و خیلی چیزهای دیگر هستند. این گروه ها به شما این امکان را می دهند که نگرانی های خود را بیان کنید و همچنین چیزهای خوبی را که در رابطه شما اتفاق می افتد به اشتراک بگذارید. شما می توانید بازخورد، مشاوره و حمایت را از زوج های دیگری دریافت کنید که موارد مشابه یا مشابهی را تجربه می کنند. حتی بیشتر، شما این نوع بازخورد و کمک رابطه را به طور کامل در زمان واقعی دریافت خواهید کرد.

یک راه عالی دیگر برای دریافت کمک رایگان بیشتر در رابطه، صحبت با شریک زندگی خود است. آنها می دانند که در رابطه خود چه می خواهند و چه چیزی نمی خواهند. این بدان معناست که آنها درک بسیار بهتری از چگونگی تغییر و بهبود رابطه خواهند داشت تا احساس بهتری داشته باشند. با صحبت کردن با آنها و باز بودن با آنها، خود را برای موفقیت حتی بهتر در رابطه خود آماده خواهید کرد.

اکثر مناطق جغرافیایی نیز از طریق آژانس های خدمات انسانی خدمات رایگان یا کم هزینه دارند.

دریافت کمک با کانون مشاوران

اگر در رابطه با رابطه یا وارد شدن به یک رابطه به کمک کمی بیشتر نیاز دارید، سپس کمک موجود با کانون مشاوران را بررسی کنید. می‌توانید منابع رایگانی مانند مقالات بیشتر در مورد روابط و مشکلات مختلف روابط پیدا کنید، و می‌توانید با یکی از مشاوران ما برای درمان آنلاین قرار ملاقات بگذارید (اگرچه این مشاوره رایگان در رابطه با رابطه نیست؛ از یک فرد دارای مجوز مشاوره دریافت کنید. مشاور هزینه خواهد داشت). با آنها می‌توانید در مورد مشکلات یا موقعیت‌های خاص‌تری که در رابطه‌تان اتفاق می‌افتد بحث کنید، و شروع به کار برای یک راه‌حل مثبت خواهید کرد.

کانون مشاوران راه های مختلفی را برای ارتباط شما با درمانگر خود از جمله پیام رسانی، چت زنده، مشاوره رایگان عشق فراهم کرده است.

کانون مشاوران به شما امکان می دهد به برخی از بهترین مشاوران در سراسر کشور دسترسی داشته باشید و لازم نیست نگران نحوه انتخاب آنها باشید. درعوض، می‌توانید با هر کسی که می‌خواهید کار کنید، زیرا مشاوره کانون مشاوران منحصراً به صورت آنلاین انجام می‌شود. این می تواند به شما کمک کند احساس راحتی بیشتری داشته باشید زیرا می توانید جلسه خود را در هر جایی که می خواهید برگزار کنید (مانند اتاق نشیمن). قیمت‌ها با کمک هزینه‌های خدمات سلامت روان در اکثر طرح‌های بیمه قابل مقایسه است. در زیر برخی از بررسی‌های مشاوران کانون مشاوران را از افرادی که طیف وسیعی از مشکلات روابط را تجربه می‌کنند، مشاهده خواهید کرد.

نظرات درمانگر مشاوره رایگان عشق

“استفانی یک جواهر است! او بسیار متفکر، دقیق، صادق، روشنگر اما مهمتر از همه مفید است. این از شخصی است که هرگز نخواسته مشاوره انجام دهد و فقط “می دانست” من به آن نیاز ندارم. او در کمک کردن نقش کلیدی داشته است. من و همسرم مکان بهتری را پیدا می کنیم. او باعث شد که ما به عنوان یک زوج و به صورت فردی رشد کنیم. متشکرم استف!

 

“ارین شگفت انگیز است، او در اضطراب و تغییرات خلقی به من کمک کرده است. همچنین در مورد ناامنی های خودم و رابطه با همسرم. او فردی دوست داشتنی است و قضاوت نمی کند. من واقعا او را به هر کسی توصیه می کنم!”

 

نتیجه  مشاوره رایگان عشق

با درک توصیه های مطرح شده در این مقاله، به خوبی در راه تقویت رابطه خود هستید. به یاد داشته باشید که اگر هر دو طرف بخواهند تلاش کنند و در مواقع لزوم کمک بگیرند، علیرغم مسائل گذشته، امکان داشتن یک رابطه سالم وجود دارد.

بهترین همسر

بهترین همسر ✔️ همسریابی

بهترین همسر مطلوب  برای هر فردی دارای تعریف های به خصوصی می باشد. ولی اصولی موجود می باشد که باید در تمام آنها یکسان باشد. در حقیقت همسر خوب همسری می‌باشند که معیارهای پایه را دارا باشد و پس از آن معیارهای مورد پسند شما را به تامین کردن بپردازد. ازدواج یک پیوند مقدس است که […]

پرسش نامه قبل از ازدواج

پرسش نامه قبل از ازدواج

پرسش نامه قبل از ازدواج:این پرسشنامه به زوجین کمک خواهد کرد. تا بتوانند نقاط قوت و  ضعف خود را در رابطه خود  بررسی کنند. این پرسش ها به صورت تمرینی برای ارزیابی می باشد . آمادگی قبل از ازدواج  که زوجین در مرحله آمادگی برای ازدواج کردن می توانند آن را انجام دهند. تا زوجینی […]

سوالات مهم قبل از خواستگاری1

سوالات مهم قبل از خواستگاری

سوالات مهم قبل از خواستگاری:خواستگاری نقطه پر اهمیت تغییر و تحولات در مسیر زندگی محسوب می‌شود. مسیری که می‌تواند با خوشبختی همراه باشد یا نباشد و معلوم می باشد. که نمی‌توان این انتظار را داشت که دو شخص در این شب به شناخت کافی و دقیق از یکدیگر برسند. سوالات مهم قبل از خواستگاری کردن […]

سوالات قبل از ازدواج دهنوی1

سوالات قبل از ازدواج دهنوی

سوالات قبل از ازدواج دهنوی:پیش از ازدواج کردن سوالهای زیر را حتماً از همسر آینده خود سوال کنید: جواب دادند به برخی از سوال ها به وقت فراوانی نیاز دارد و برای جواب دادن به این سوالات بهتر می باشد. که هر دوی شما زمان بگذارید و این اجازه را ندهید که نبود پاسخ برای […]

سوالات قبل از نامزدی1

سوالات قبل از نامزدی

سوالات قبل از نامزدی:دوران نامزدی فرصت ایده‌آلی می باشد . تا با سوال کردن چند پرسش کلیدی نامزد خود را مورد ارزیابی قرار دهید. ولی پر اهمیت ترین پرسش ها در دوران نامزدی چه می باشد که شامل موارد زیر خواهد شد. اهمیت سوالات قبل از نامزدی هنگامی که ۲ شخص از دو خانواده و […]

سوالات آشنایی قبل از ازدواج1

سوالات آشنایی قبل از ازدواج

سوالات آشنایی قبل از ازدواج:چه سوال هایی را باید پیش از ازدواج کردن پرسید؟ باید به دنبال چه خصوصیاتی در همسر آینده خود باشیم؟ بارها دخترها و پسرهای جوان برای آنها این پرسش ایجاد می‌شود . که باید به دنبال چه خصوصیاتی در همسر آینده خود باشند؟ بیشتر مردم جذب اشخاصی خواهند شد که دارای […]

مشاوره ازدواج منطقه چهار

مشاوره ازدواج منطقه چهار

مشاوره ازدواج منطقه چهار در شهر تهران ار مناطق مهم این شهر است. مرکز مشاوره ازدواج منطقه چهار می تواند پاسخ گوی نیازها و مشکلات افراد در مینه یک ازدواج خوب و موفق باشد. اهمیت مشاوره قبل ازدواج انتخاب همسر یکی از مهم ترین تصمیمات فرد در زندگی است . شکل گیری یک خانواده سالم، متعادل […]

من عاشق دختر شدم چیکار کنم؟

من عاشق دختر شدم چیکار کنم؟

من عاشق دختر شدم چیکار کنم؟ عشق یکی از پر اهمیت ترین احساس در جهان محسوب می شود. هنگامی که  حرف از پول، خیلی از مسائل دیگر می‌شود . آدم‌ ها برای نشان دادن آن دشواری های فراوانی را متحمل نخواهند شد. در مسئله های احساسی اگر آن چیزی که می خواهند کسب نکنند به […]

سن ازدواج

سن ازدواج

سن ازدواج در موقعیت های اقلیمی متفاوت می باشد. سن مناسب ازدواج در منطقه های گرم  سن بلوغ و ازدواج پایین تر ملاک می باشد. ولی در مناطق سرد این امر بالاتر می باشد. فرقی نمی‌کند که شخص در چه سنی به بلوغ برسد. آن چیزی که اهمیت دارد این می باشد که دختر و […]

سه انتظار غیرواقعی در مورد ازدواج

سه انتظار غیرواقعی در مورد ازدواج

سه انتظار غیرواقعی در مورد ازدواج:نمی توان تصور کرد که ازدواجی همراه با انتظارات غیر واقع بینانه نباشد. که ما آنها را از خانواده ها، دوستان، از افسانه ها پری ها، تلویزیون و فیلم ها، مقالات مجله ای اقتباس می کنیم. بعلاوه این باورهای فرضاً درست می تواند موجب خرابی رابطه ما شده و میزان […]

ازدواج با مرد بی پول

ازدواج با مرد بی پول

 ازدواج با مرد بی پول: ازدواج کردن در دنیای امروز به خاطر موقعیت مالی اشخاص . و تورم وحشتناکی که در جامعه وجود دارد . یک دل شیر می خواهد که هر فردی آن را ندارد. هزینه های عقد گرفته تا جهیزیه و طلا و غیره . که متاسفانه به علت فرهنگ نادرست اشخاص جامعه. و […]

راه حل های اختلافات زناشویی

راه حل های اختلافات زناشویی

راه حل های اختلافات زناشویی:راهکارهای اختلاف زناشویی را باید به آن پی ببرید و از آنها برای پیشگیری از اختلافات  مورد استفاده قرار دهید. یکی از این راهکارهای  اختلاف زناشویی داشتن آرامش می باشد. نقش آرامش در اختلافات زناشویی به طور مثال اگر میان شما و همسر خود دعوایی به وجود آمد و همسرتان شما […]

افزایش تمایل به ازدواج

افزایش تمایل به ازدواج

افزایش تمایل به ازدواج:یک مطالعه جدید نشان داده دیدن عکس های کودکان، تمایل به ازدواج را در زنان افزایش می دهد.   مشاهده تصویر کودکان و افزایش تمایل به ازدواج با گذشت زمان پیامدهای اجتماعی منفی زندگی مجردها روندی کاهشی یافته است. بنابراین، چرا هرکسی تن به ازدواج نمی دهد؟ البته دلایل خیلی خوبی وجود […]

طولانی شدن رابطه

طولانی شدن رابطه

طولانی شدن رابطه میان دختر و پسر در دنیای امروزی فراوان می باشد. پس برای این رابطه ها راهکارهایی شناسایی شده است.  شناخت در رابطه قبل ازدواج ولی شخصی که قصد داشت ازدواج می باشد هدف های خود را در مورد ازدواج و زندگی آموخته است . و با همین روش جلو می رود و با […]

منبع: BetterHelp