لیست کارهایی که می توانید برای همسرتان انجام دهید

ایده های جذاب سوپرایز کردن همسر

روز تولد همسرتان در نزدیک است و شما هیچ ایده جدیدی ندارید که روز تولد او را جشن بگیرید و او را غافلگیر کنید، آیا آماده نیستید؟

نداشتن هیچ ایده ای می تواند استرس زا باشد، به خصوص، اگر شما قصد دارید اولین روز تولد او را بعد از ازدواج جشن بگیرید زیرا شما شریک زندگی وی هستید و احساس خواهید کرد که باید فردی باشید که به او احساس ویژه کند.

اگر می خواهید روز تولد خود را به یاد ماندنی بگیرید، فقط گرفتن تولد همسرتان، کافی نیست، به همین دلیل ما ایده های شگفت انگیزی را ارائه می دهیم که به شما در جشن تولد شوهرتان کمک می کنند.

ایده های عالی برای جشن تولد همسرتان

اگر کاملاً در مورد چگونگی درست کردن روز تولد شوهرتان کاملاً دچار تردید هستید و تصوری ندارید که چگونه به جلو بروید ، به جای مناسب رسیده اید. در اینجا چند ایده در مورد چگونگی جشن تولد شوهر متفاوت است:

۱٫ صبحانه رمانتیک در تختخواب

این یکی از رایج ترین روش های عاشقانه برای جشن تولد همسرتان است. صبحانه را برای عزیزترین شوهر خود تهیه کنید. این باعث می شود شوهرتان وقتی از خواب بیدار می شود که صبحانه ای دلپذیر که توسط همسر زیبایش برای او تهیه شده است، احساس عالی داشته باشد. جشن تولد خود را با دادن صبحانه به او در رختخواب شروع کنید و او را در طول روز تعجب آور کنید.

سوپرایز کردن همسر با صبحانه عاشقانه

۲٫ بلیط تفریح یا یک فعالیت که او دوست دارد

همه هدیه ها برای اینکه احساس ویژه ای به شوهرتان داشته باشند، نباید گران باشند. با کمی خلاقیت ، می توانید هوشیار خود را نیز احساس خاصی کنید.

حتی می توانید خود چند بلیط درست کنید و یکی از آن ها او انتخاب کرده و در خانه انجام دهید. مثلا یک پلیط شب عاشقانه جنسی یا یک بلیط ماساژ یک ساعته.

این کارها سبب می شود علاوه بر پرداخت نکردن هزینه، همسر خود را شیفته زندگی مشترکتان کنید.

۳٫ عکس های خفن برای او بگیرید

اگر با دوربین دستی دارید یا دوست دارید که می تواند به شما کمک کند، چند عکس صریح، شیطان و جذاب را از خود بگیرید و آن تصاویر را به همسرتان هدیه دهید. می توانید مطمئن باشید که او تا زمانی که زندگی می کند آنها را در کنار و عزیز نگه می دارد.

۴- یادداشتهای عاشقانه برای او بنویسید

این یکی شیرین است و به سادگی از شما می خواهد که یادداشت های عشق را در خانه ، اینجا و آنجا بگذارید تا همسرتان پیدا کند. می توانید این کار را برای او در تمام طول روز انجام دهید و بعد از آن او را با یک هدیه ویژه بعد از شب غافلگیر کنید.

۵٫ شعر عشق بنویسید

اگر عاشق نوشتن باشید و با کلمات خوب باشید، در نوشتن شعر عاشقانه برای همسرتان مشکلی نخواهید داشت،

با این حال، حتی اگر تا کنون ننوشتید، می توانید آن را امتحان کنید.

لازم نیست که هر سطر را قافیه کنید، فقط به زمانهایی که با همسرتان گذرانده اید فکر کنید و کلمات جاری خواهند شد.

بزودی شعر عشق شیرین برای همسرتان سروده اید. شوهر شما از این تلاش قدردانی می کند ، و این چیزی است که او از زمانی که قلب خود را در آن گنجانید از آن گنج خواهد برد.

۶٫ در نظر گرفتن سبدهای هدیه در نظر بگیرید

روش های زیادی وجود دارد که می توانید یک سبد هدیه را در کنار هم قرار دهید. شما می توانید آن را با چیزهای کوچکی که می دانید او دوست دارد و قدردانی می کند ، پر کنید یا می توانید با گرفتن یک بطری شراب مورد علاقه خود با لیوان های مناسب آن را کمی گرانتر کنید. همچنین می توانید برای او چیزهای گران قیمت دریافت کنید. فقط آنچه را که دوست دارد بخاطر بسپار ، و نیازی نیست که نگران این باشد که او دوست دارد یا نه.

۷٫ ایجاد کتاب عاشقانه دیوار کلاژ

شما می توانید این کار را یا در یک کتاب و یا به عنوان یک کلاژ انجام دهید که روی دیوار آویزان شود. بچه های شما می توانند هنگام انتخاب تصاویر مورد علاقه خود به شما کمک کنند. تصاویری را انتخاب کنید که اوقات خاص و افرادی را که به همسرتان نزدیک است یادآوری کند.

۸- یک سفر پرماجرا برنامه ریزی کنید

اگر شوهرتان از نوع ماجراجویانه است ، پس همیشه می توانید یک سفر هیجان انگیز را برنامه ریزی کنید که آدرنالین وی را پشت سر بگذارد. یک سفر کمپینگ یا پیاده روی را برنامه ریزی کنید یا او را در تعطیلات مینی بکشید که در آن می تواند غواصی یا پرش بانجی را امتحان کند. اگر شوهرتان عاشق اردو زدن یا تلاش برای انجام سایر فعالیتهای ماجراجویانه است ، این یکی از بهترین هدایایی است که می توانید در روز تولد به وی هدیه دهید.

۹٫ او را برای یک روز “پادشاه” کن

اگر بچه هایی دارید که به اندازه کافی پیر هستند که بتوانند به آنها کمک کنند ، همیشه می توانید با ساختن وی برای روز پادشاه ، احساس ویژه ای به خود اختصاص دهید. کاری را برای او انجام ندهید و به او بگویید که شما و بچه ها آنجا هستید تا به دنبال هر نیاز روز او باشید.

یا یک روز تمام کارهای او و کارهای خانه را انجام دهید.

۱۰٫ یک ترانه را از رادیو تقدیم کنید

اکنون ما در حال صحبت کردن در مدرسه قدیمی هستیم ، اما هنوز هم یک ژانر عاشقانه است. شما فقط باید مطمئن شوید که زمان بندی را به درستی انجام داده اید و شوهرتان وقتی آهنگی را که شما اختصاص داده اید در حال گوش دادن به رادیو است. آهنگی را اجرا کنید که شما هم دوست داشته باشید و هم شما را به هم وصل کند.

۱۱- برای یک شام مهتاب بروید

مکانی را در شهر خود (احتمالاً یک باغ یا بالکن خود) از جایی که می توانید آسمان را به وضوح مشاهده کنید ، انتخاب کنید و آن مکان را با یک میز ، صندلی ، شمع ، و چراغ های پریشی کنید. غذای مورد علاقه خود را بپزید و شام مهتاب بخورید – فقط شما و مردتان در زیر یک ماه کامل می توانید برای یک شب عاشقانه درست کنید. برای تنظیم روحیه ، موسیقی نرم و عاشقانه را پخش کنید. کمی رقصید و یک شب به یاد داشته باشید.

۱۲- یک راه حل عاشقانه را برنامه ریزی کنید

او را با تعطیلات که فقط برای عاشقانه ترین و زیباترین مکانی که می توانید در نزدیکی مکان خود پیدا کنید ، تعجب کنید. به گشت و گذار بروید ، در رستوران های خوب غذا بخورید و در یک اتاق زیبا از یک هتل از همدیگر لذت ببرید.

یک زن و شوهر در خارج از منزل

۱۳٫ بازی کنید

برخی افراد عاشق بازی هستند. این یک پیشنهاد خاطرات انگیز است.

این ممکن است برخی از برنامه ریزی ها را انجام دهد، اما اگر درست انجام شود، می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

۱۴٫ برای او پیام بگذارید

مشابه یادداشتهای عاشقانه ، اما این تنها یک پیام خواهد بود که از چیزهای شاداب تشکیل شده است. آن را در جیب یا کیف پول خود مخفی کنید و به محض پیدا کردن ، او نمی خواهد تمام روز از فکر کردن در مورد شما دست بکشد. هنگامی که او به خانه می آید حتماً آن را دنبال کنید تا یک روز فوق العاده ویژه برای او باشد.

۱۵٫ شمارش معکوس تولد

چرا فقط یک روز همسرتان را جشن می گیرید؟ چرا آن را به یک جشن تولد یک هفته تبدیل نمی کنیم. یک هفته قبل از تولد او را شروع کنید و با دادن هر روز هدایای کمی به او روزهای روز را کم کنید.

۱۶٫ نامه هایی از آنهایی که دوستشان دارند

روش دیگری که شوهرتان می تواند بسیار خاص احساس کند این است که اگر نزدیک ترین افراد نزدیک به او ، والدین ، ​​همکاران و فرزندان خود را به افرادی که نزدیکترین او هستند ، نزدیک کنید. از همه بخواهید که برای او چیز خاصی بنویسند. خواندن پیام های همه افراد در زندگی وی قلب او را لمس می کند و لبخندی بر چهره او می گذارد.

۱۷٫ او را به یک کنسرت ببرید

اگر شوهرتان موسیقی را دوست دارد ، می توانید در صورت امکان او را برای جشنواره موسیقی یا کنسرت ببرید. اگر همه چیز دیگر شکست بخورد ، و شما استعدادی موسیقی داشته باشید یا دوستانی داشته باشید که بتوانند ساز یا آواز بخوانند ، دور هم جمع شده و احساس کنسرت در خانه را به او هدیه کن.

۱۸٫ یک اتفاق عاشقانه و خاطره انگیز

گلبرگهای گل، شکلات، هک، فرش قرمز را بیرون می کشید، اما وقتی شوهرتان به خانه آمد، سعی کنید دنباله ای را که از درب جلو به اتاق خواب خود منتقل می کنید، در آنجا تختی پر از گلبرگهای گل رز، یک بطری شامپاین ، شمع و شما ، ترجیحا پوشیدن چیزی است که او را بدون سخنان. به همه راه بروید و مرد خود را در صدر جهان احساس کنید.

۱۹- او را در محل کار یا به خانه رسیدن سورپرایز کنید

البته برخی افراد از س.پرایز شدن خوشحال نمی شوند. حتما در این رابطه مطمئن شوید.

بیشتر مردم عاشق شگفتی ها هستند و اگر همسر شما یکی از آنهاست پس چرا همه را بیرون نکشید و مرد خود را با یک تولد تولد که انتظار آن را نداشتید شگفت زده کنید. شما به برنامه ریزی دقیق و دوستان و خانواده ای که مایل به کمک به شما هستند نیاز خواهید داشت. اگر شوهرتان در محل کار است، قبل از اینکه به خانه بیاید ، همه چیز را آماده کنید. اگر او روز مرخصی را دارد، از کسی بخواهید که او را بیرون ببرد و با تعجب فوق العاده از او استقبال کنید.

۲۰٫ یک مهمانی یا سفر کوتاه برنامه ریزی کنید

اگر به دنبال ایده های بیشتری برای جشن تولد همسرتان در خانه هستید ، میهمانی با مضمون را امتحان کنید. حتی بزرگسالان هم می توانند از همین حالا و بعد از لباس پوشیدن لذت ببرند ، اما لازم نیست یک صحنه کردی باشد. اگر شوهرتان فوتبال را دوست دارد ، او را به یک مهمانی با فوتبال بسپارید که در آن همه شما لباس تیم مورد علاقه خود را بپوشید. اگر او عاشق ماهیگیری است ، با یک موضوع ماهیگیری همراه شوید. شما ایده را می گیرید.

همیشه لازم نیست پول زیادی خرج کنید تا همسرتان احساس خوبی داشته باشد و روز تولد خود را جشن بگیرد. امیدواریم که برخی از ایده های فوق الهام بخش چیزی در درون شما باشند و به شما کمک می کنند تا روز مرد خود را به عنوان بهترین روز زندگی خود احساس کنید. جدا از روزی که او با شما ازدواج کرد ، البته

سورپرایز تولد شوهرم:اگر تولد همسر شما نزدیک می باشد .

و هنوز ایده ای برای خوشحالی دارا نمی باشید احتیاج  نمی باشد که پول فراوانی را خرج کنید.

تنها با داشتن کمی  خلاقیت و ابتکار می توانید این را نشان دهید که چقدر برای شما دارای اهمیت می باشد.

شیوه های فراوانی برای نشان دادن توجه کردن به همسر شما موجود می باشد.

سعی کنید سلیقه های همسر خود را در نظر داشته باشید و شیوه های زیر را سعی کنید امتحان کنید.

سورپرایز تولد شوهرم1

سورپرایز تولد شوهرم

کارهایی که برای سورپرایز کردن تولد همسرتان می توانید به انجام دادن آن بپردازید:

برای او یک نامه بنویسید.

  • نوشتن یک نامه یک شیوه ایده‌آل مخصوص برای سالهای اولیه ازدواج می باشد.
  • حالا وقت آن می‌باشد که برای او بیان کنید به چه مقدار برای شما دارای اهمیت می باشد.
  • نامه ای از جزئیاتی که در رابطه با خود علاقه دارید بنویسید.
  • مسائلی که در سالهای گذشته علاقه داشتید .
  • و چیزهایی که می توانید در سال‌های آینده به همراه او به تجربه کردن بپردازید.
  • می توانید نامه را در یک پاکت زیبا بگذارید و پیش از این که نامه را به او هدیه دهید.
  • کمی از عطر مورد علاقه او بزنید.

سعی کنید چندین سورپرایز را برای او به آماده کردن بپردازید.

روز تولد همسر خود را با یک سورپرایز مخصوص آغاز کنید.

و موارد متعددی را در طول روز نگه دارید و دونه به دونه  به اجرا کردن آن بپردازید.

با یک صبحانه ایده آل در رخت خواب او را بیدار کنید بعد از آن هدیه مخصوص را به او بدهید.

می توانید کارهای خلاقانه مانند گذاشتن یک بنر تولدت مبارک برای او تهیه کنید.

مقالات سایت توسط تیم تخصصی مشاوران و روانشناسان “کانون مشاوران ایران “تهیه و پشتیبانی شده است.

شماره تلفن01

 داشتن تعطیلات رمانتیک

  •  این مورد یکی از بهترین ایده ها برای گرفتن تولد همسر شما می باشد .
  • شما می توانید یک برنامه ی رمانتیک برای بیرون رفتن از خانه را ترتیب دهید.
  • به طور مثال ترتیبی انجام دهید که یک شب در یک هتل اقامت داشته باشید.

سورپرایز کردن تولد می‌تواند یکی از جالبترین و همینطور به یاد ماندنی ترین فعالیت‌هایی باشد .

که برای اطرافیان خود انجام خواهیم داد که روز تولد برای تمام اشخاص از ارزش بخصوصی برخوردار میباشد.

و مطمئناً تمام ما به دنبال این باشیم که این روز را برای اطرافیان شیرین تر و زیباتر جلوه دهیم.

و  نیمکت ایده های به خصوص و متفاوتی که موجب سورپرایز شدن و غافلگیری در تولد خواهد شد.

را برای همسر خود انجام دهیم که شیوه‌های موجود می باشد که شامل موارد زیر خواهد شد.

 سوپرایز هدیه تولد 

  •  خرید کردن هدیه تولد اولین گام می باشد تلاش کنید هدیه ای را به انتخاب کردن بپردازید.
  • که این اطمینان را دارید که شخص مقابل آن را دوست دارد و از دارا بودن آن هدیه خوشحال خواهد شد .
  • و پس از خرید کردن بهتر می باشد که اقدام به تزئین کردن کادو تولد کنید و برای این کار می‌توانید.
  • از چند جعبه در سایز های متعدد مورد استفاده قرار دهید و هدیه را در کوچک ترین جعبه بگذارید .

و سپس اجازه دهید خودش جعبه‌ها را یکی یکی به بازکردن بپردازد و به هدیه برسد.

و یا کادوی تولد را در مکان به‌خصوصی بگذارید تا به صورت اتفاقی متوجه آن شود .

و اگر از هدیه تولد کوچک مانند زیورآلات و همینطور ساعت مچی و غیره مورد استفاده قرار می دهید .

می توانید آن را درون یکی از بادکنک ها بگذارید و با آن بادکنک  اتاق را به تزئین کردن بپردازید.

و در حین جشن آغاز به ترکاندن بادکنک ها بکنید تا هدیه شما به صورت زیبایی آشکار شود.

و این نوع ایده های خلاقانه می تواند بهترین شیوه برای سورپرایز کردن تولد باشد.

سورپرایز تولد شوهرم2

 برنامه ریزی در سوپرایز کردن

 برنامه ریزی پر اهمیت ترین اصل در سوپرایز کردن تولد می باشد .

و تلاش کنید برای کارهای ساده به برنامه ریزی دقیق بپردازید .

و به موقع به خرید هدیه و  همینطور تدارک دیدن کیک تولد.

و دیگر خوردنی ها و همینطور تزیین کردن اتاق و دیگر تزئین های ضروری بپردازید.

و با دارا بودن یک برنامه ریزی دقیق تمام مسائل را به بهترین نحو به برگزار کردن بپردازید.

  •  تهیه کردن بلیط برای مسافرت نیز می تواند یکی از ایده آل ترین شیوه برای افرادی باشد.
  • که به سفر دارای علاقه می باشند و همین طور می توانید با توجه به علاقه های شخص مقابل تان را به سینما .
  • و همینطور تماشا کردن مسابقه های ورزشی و یا هر مکان تفریحی دیگر به دعوت کردن بپردازید.
  • و از پیش برنامه ریزی های ضروری را برای حضور در آن مکان و سورپرایز کردن او به انجام دادن بپردازید.
  • و همین طور می توانید از پیش با صاحب یک رستوران یا کافی شاپ به هماهنگ کردن بپردازید.

تدارک های ضروری در تولد شوهر

  • تدارک های ضروری را انجام دهید و بعد از آن با شخص مورد نظر ظاهراً به صورت اتفاقی به آن کافی شاپ بروید.
  • اجازه دهید که صاحب کافی شاپ با کیک و گل و همینطور آهنگ های زیبا به پذیرایی کردن از شما بپردازد.
  •  یکی از جالب ترین سورپرایز کردن تولد این می باشد که محیط اتاق خواب و یا اتاق کار شخص مقابل خود.
  • را برای گرفتن جشن تولد به تزیین کردن بپردازید و تولد کوچکی در آن برگزار کنید.

و هم اینکه مکانی را غیر از آنچه که رایج می باشد به تزیین کردن بپردازید.

که موجب به غافلگیر شدن شخص مقابل خواهد شد.

  فیلم های مورد علاقه او یا گوش کردن به آهنگ های زیبایی که برای او دارای خاطره می باشد.

می تواند بهترین هدیه در روز تولد باشد و همین طور می توانید.

با بازگو کردن خاطره های شیرین در زمان گذشته این روز را رویایی تر بسازید.

 

 

منبع: کانون مشاوران ایران