خانواده ها می توانند منبع حمایت، تشویق و محبت باشند، اما گاهی اوقات روابط درون خانواده تحت فشار قرار می گیرد و اعضای خانواده احساس انزوا یا نادیده گرفته شدن می کنند.

مشاوره خانواده می تواند در زمانی که خواهر و برادرها کار نمی کنند، یا زمانی که والدین و فرزندان طلاق یا جدایی را پشت سر می گذارند کمک کند. تشکیل یک خانواده جدید یک چالش است و در این مرحله است که بسیاری از والدین برای کمک به همه با Relate تماس می‌گیرند تا به همه کمک کنند.

هر مشکلی که به عنوان خانواده دارید، ما می توانیم کمک کنیم.

در مشاوره خانواده چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

شما با مشاوری ملاقات خواهید کرد که حمایت محرمانه و بدون قضاوت را ارائه می دهد و هرکسی را که می آید تشویق می کند تا نظر خود را بیان کند و در صورت تمایل احساسات خود را به اشتراک بگذارد.

در اولین قرار ملاقات، مشاور از شما می‌خواهد در مورد آنچه در حال رخ دادن است و آنچه می‌خواهید تغییر دهید صحبت کنید. سپس با مشاور کار خواهید کرد تا تصمیم بگیرید که چه اتفاقی می افتد.

مشاوره برای هرکسی تجربه متفاوتی است و آنچه در جلسات شما اتفاق می افتد تا حد زیادی به آنچه امیدوارید از آن به دست آورید و به نیازهای منحصر به فرد خانواده شما بستگی دارد.

می توانید انتظار داشته باشید که مشاوره خانواده به شما کمک کند تا روابط قوی تری بین هر یک از اعضای خانواده ایجاد کنید و به شما کمک کند تا به عنوان یک تیم با هم کار کنید.

چگونه مشاوره خانواده می تواند به من کمک کند؟

اگر به عنوان خانواده با مشکلاتی روبرو هستید، هر چیزی که باعث آن شده است، مشاوره خانواده می تواند به کل خانواده کمک کند تا بهتر ارتباط برقرار کنند و اختلافات را درک و حل کنند.

وقتی خانواده ها دچار تغییر می شوند، یادگیری سازگاری دشوار می شود. مشاوره می تواند به اعضای خانواده کمک کند تا در این مواقع سخت از یکدیگر حمایت کنند، درگیری و مشاجره را کاهش دهند و در نتیجه قوی تر شوند.

شگفت‌انگیز است که چگونه بسیاری از والدین متوجه می‌شوند که فرزندشان تا چه اندازه احساسات خود را در بطن خود کم کرده است – زمانی که کودک احساس امنیت کرد، می‌توانند برای اولین بار آشکارا صحبت کنند. بچه ها واقعاً از شنیدن آنها قدردانی می کنند. آنها درگیری را دنبال می کنند و اگر راه حل دیگری نداشته باشند می تواند بر آنها تأثیر بدی بگذارد.

مشاوره تلفنی رایگان

فرقی نمی کند تنها باشید، متاهل، زندگی مشترک، مجرد،- ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، هر طور که بخواهید.

در رابطه، ما تجربه مشاوره به افراد با پیشینه‌های مختلف، از جمله افراد و زوج‌های دگرباش جنسی را داریم، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که یک مشاور برای رفع نیازهای خود پیدا خواهید کرد.

بسیاری از مردم تصوری از مشاوره رابطه دارند و فکر می کنند که شما فقط زمانی نیاز به مشاوره دارید که اوضاع واقعاً بد شود. اما هر زمان که به ما نیاز داشته باشید، بدون توجه به شرایطی که در رابطه خود با آن روبرو هستید، اینجا هستیم. حتی اگر مشکلات شما بی اهمیت به نظر می رسد، ما می توانیم کمک کنیم.

مشاوره رابطه چیست؟

مشاوران ما محیطی دلسوز، حمایت کننده و بدون قضاوت را فراهم می کنند تا به شما کمک کنند تا راهی برای عبور از هر مشکلی که ممکن است در رابطه یا روابط خود با آن مواجه شوید پیدا کنید.

با هم ابتدا به شما کمک می کنیم تا مسائل یا مشکلاتی را که در رابطه یا روابط خود با آن مواجه هستید، شناسایی و روشن کنید.

اگر مشاوره زوجین بهترین راه برای هر دوی شما باشد، یک سری جلسات مشاوره را آغاز خواهید کرد – هر چیزی بین شش تا دوازده جلسه معمول است، اما بستگی به مسائلی دارد که می خواهید به آنها بپردازید.

هر دو طرف همیشه اهداف یکسانی ندارند و برای اینکه مشاوره مفید باشد، باید یک تمرکز توافق شده برای درمان ایجاد کنیم.

نگرانی اصلی ما این است که بهترین منبع کمک ممکن و مناسب را دریافت کنید و ممکن است همیشه رابطه نباشد. در چنین مواردی ما همیشه سعی خواهیم کرد به شما کمک کنیم تا پشتیبانی مورد نیاز خود را از آژانس دیگری پیدا کنید.

برای برخی از زوج‌ها، مشاوره شروع یک فرآیند طولانی‌تر کشف است، در حالی که برای برخی دیگر، ممکن است چند جلسه مشاوره تنها چیزی باشد که برای عبور از یک مشکل سخت نیاز دارند. شما می توانید انتظارات خود را با مشاور خود در میان بگذارید.

مشاوره یک راه حل «جادویی» نیست، نیازمند تعهد، مشارکت و کار سخت است. بسیاری از افراد و زوج ها متوجه می شوند که این روند منجر به بهبود روابط آنها می شود. گاهی اوقات این شامل جدایی و حرکت از هم جدا / مستقل است. اگر این مورد برای شماست، به احتمال زیاد ممکن است هر دوی شما احساسات متفاوتی را تجربه کنید و ممکن است نتیجه آن چیزی نباشد که یکی از شما می خواست.

اگر تصمیم به جدایی دارید، می‌توانیم به شما کمک کنیم تا آن فرآیند را تا حد امکان بدون دردسر مدیریت کنید و به‌ویژه می‌توانیم از هر یک یا هر دوی شما در مورد روند سوگواری و مسائلی در مورد اینکه چه چیزی و چه زمانی به بچه‌ها در مورد آنچه اتفاق می‌افتد بگوییم، حمایت کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *