مرکز مشاوره خانواده تهران خدماتی از جمله: حل مشکلات میان زوجین، بررسی خیانت همسر، نحوه رفتار با بستگان همسر، چالش های زناشویی و جنسی و بهبود رابطه زوجین فعالیت دارد.

سلامت رفتاری با مرکز مشاوره خانواده تهران

یک سازمان خصوصی، غیرانتفاعی و دارای گواهی سلامت رفتاری جامعه است. تیم ما از نزدیک با افراد همکاری می کند تا طیف گسترده ای از خدمات را برای ارتقای بهبودی و تندرستی ارائه دهد. ما با افراد از هر نژاد، عقیده، جنسیت، ناتوانی و گرایش جنسی کار می کنیم و به ۱۹ شهرستان در جنوب شرقی میسوری خدمت می کنیم.

زمانی که شما یا کسی که دوستش دارید با مشکلات عاطفی یا رفتاری خود دست و پنجه نرم می‌کنید، ممکن است طاقت‌فرسا باشد. تیم ما اینجاست تا ابزار لازم برای سفر به سلامتی و بهبودی را در اختیار شما و عزیزانتان قرار دهد. در مرکز ما هدف ما این است که با کل فرد با تمرکز بر پنج ارزش اصلی خود رفتار کنیم:

۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

پنج ارزش اصلی خود رفتار کنیم: مرکز مشاوره خانواده تهران

صداقت:  برای یکپارچگی بیش از هر چیز ارزش قائل است. ما متعهد هستیم که با تمام افرادی که خدمت می کنند با صداقت، امانتداری، انصاف و حرفه ای رفتار کنیم. در   ایمنی، حریم خصوصی و امنیت افرادی که به آنها خدمات می دهیم اولویت اصلی ما است.

تعهد:  متعهد به ایجاد یک فرهنگ ایمنی محور برای اطمینان از ایمنی عاطفی، فیزیولوژیکی و فیزیکی برای افرادی است که خدمات ارائه می کنند. ما متعهد به بهبود مستمر کیفیت و تمرکز بر مصرف کننده هستیم.

دلسوزی  با افرادی که به آنها خدمت می کنیم با مهربانی و احترام رفتار می کند. روابط ما با احترام، ادب، صمیمیت و وقار حرفه ای مشخص می شود. با درک و همدلی، تلاش می‌کنیم تا نیازهای افراد خدمت‌رسان را پیش‌بینی کرده و برای رفع آن نیازها اقدام کنیم.

توانمندسازی: سلامت رفتاری به افراد این امکان را می‌دهد تا در مراقبت از آنها مشارکت فعال داشته باشند و کسانی را که ما به آنها خدمت می‌کنیم تشویق و حمایت کنند تا در جوامعشان زندگی معنادار سالمی داشته باشند. ما می دانیم که افرادی که به آنها خدمت می کنیم متخصصان زندگی خود هستند و با گوش دادن به دیدگاه ها، ارزش ها و نیازهای آنها به آنها کمک می کنیم تا پلی به سوی سلامتی بسازند.

تعالی: کانون مشاوران ایران به ارائه بالاترین کیفیت مراقبت اختصاص دارد و ما به طور مداوم به دنبال فرصت هایی برای بهبود استانداردهای مراقبت خود هستیم. ما در تمام تعاملات خود بالاترین استانداردهای حرفه ای اخلاق، دانش، مهارت و شایستگی را در تصمیم گیری و عملکرد کاری نشان می دهیم. ما متعهد به بالاترین استانداردهای ایمنی، کیفیت و خدمات هستیم و فعالانه به دنبال فرصت هایی برای نشان دادن احترام و قدردانی خود نسبت به دیگران هستیم. مرکز مشاوره خانواده تهران.

خدمات شامل سلامت روان و درمان اختلال مصرف مواد، خدمات جانبازان، حمایت از همتایان، روانپزشکی، مداخله در بحران و تثبیت، درمان فردی، خانواده درمانی، و گروه درمانی، پزشکی خانواده و موارد دیگر است! ما با خانواده‌ها، مدارس و سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی و سایر شبکه‌ها همکاری می‌کنیم تا یک طرح فردی برای مصرف‌کنندگانمان ایجاد کنیم. بسته به خدمات، تیم ما ممکن است با مصرف کنندگان در خانه، جامعه، مدرسه یا یکی از امکانات ما کار کند.

مرکز مشاوره کودک و خانواده

در مرکز خط برنت‌وود/فرانکلین قرار دارد تا خدمات درمانی عاطفی و رفتاری را به کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و خانواده‌ها در سراسر تنسی میانی ارائه دهد.

ما در تلاش هستیم تا به مردم در طول زندگی کمک کنیم تا بهتر خود را پیدا کنند. ما معتقدیم که درمان فرآیندی سودمند برای یادگیری مدیریت شرایط دشوار زندگی و کنار آمدن با مسائل سلامت عاطفی و رفتاری است. پزشکان متعهد ما  متعهد  به ارائه خدمات درمانی عاطفی و رفتاری با کیفیت در محل مناسب کول اسپرینگز ما هستند. تیم ما از مداخلات پشتیبانی شده تحقیقاتی استفاده می کند که برای پاسخگویی به نیازهای هر فرد، خانواده یا گروهی که به آن خدمت می کنیم، شخصی سازی شده است. همین امروز با ما تماس بگیرید تا ببینید چگونه می توانیم به شما یا یکی از عزیزانتان کمک کنیم.